صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / تقدیر از وزارت ورزش و جوانان‌ به عنوان یاور چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

تقدیر از وزارت ورزش و جوانان‌ به عنوان یاور چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

در همایش تبیین گام دوم انقلاب از احمدی، رئیس کارگروه ورزش و جوانان ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به نمایندگی از وزارت ورزش و جوانان به عنوان یاور چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تقدیرشد.

دکتر عبدالحمید احمدی

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان در همایش تبیین گام دوم انقلاب و تجلیل از یاوران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از وزارت ورزش و جوانان به عنوان یاور چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تجلیل به عمل آمد.
در این همایش که با حضور آیت الله جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رحمانی فضلی وزیر کشور برگزار شد، از سیدعبدالحمید احمدی، رئیس کارگروه ورزش و جوانان ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به نمایندگی از وزارت ورزش و جوانان تقدیر به عمل آمد.

متن تقدیر نامه به این شرح است:
برادر عزیزم جناب آقای دکتر سیدعبدالحمید احمدی
رئیس محترم کارگروه ورزش و جوانان ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
سلامٌ علیکم
حمد و سپاس خداوند سبحان را که در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، به توفیق الهی و توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مردم متدین، بصیر و شرافتمند ایران اسلامی، با لحظه‌شناسی و لبیک عملی به مقتدای عظیم‌الشان و ولی‌امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) حماسه‌ای خیره کننده و سترگ را در حساس‌ترین مقطع تاریخ انقلاب اسلامی آفریدند.
ملت سلحشور، فهیم و دشمن شناسی که با استعانت از خداوند قادر متعال، با یاد و نام احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) حضرت امام خمینی (ره) و شهیدان طریق الهی و حضور تماشایی، اعجاب انگیز، آگاهانه و با شکوه، زیباترین جلوه‌های قدرت لایزال الهی را در راهپیمایی پرشور و شعور یوم الله بیست و دوم بهمن ۱۳۹۷ و طلیعه دهه پنجم پیروزی انقلاب سالامی به رخ جهانیان کشیدند و برگ زرین و درخشان دیگری بر اوراق سراسر صلابت و اقتدار تاریخ ام القرای جهان اسلام افزودند.
تجلی حماسه مایه مباهات همبستگی و استکبار ستیزی که جز با بصیرت و انسجام آحاد امت حزب الله همیشح حاضر در صحنه، همدلی، صمیمیت و وظیفه شناسی توأم با اهتمام و مساعدت تحسین برانگیز قاطبه دست اندرکاران خدوم و گرانقدر میسور نبود. لذا بر حسب وظیفه و با تأسی به حدیث شریف رضوی:
من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر الله عز و جل
اهتمام ستودنی و تلاش‌های بی شائبه نشأت گرفته از باور دینی، انقلابی و ولایی جناب‌عالی و همکاران ارجمندتان را ارج نهاده، ضمن تقدیر و سپاس قلبی، مزید توفیقات تان را از ذات اقدس احدیّت جلّ و علا مسألت می‌نمایم.
جزاکم الله عن الاسلام و المسلمین خیر الجزاء
نصرت الله لطفی
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی
رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.