صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / بیشتر از این نمی‌توانیم تحمل کنیم
بیشتر از این نمی‌توانیم تحمل کنیم

دادستان کل کشور در رابطه با مدیریت فضای مجازی:

بیشتر از این نمی‌توانیم تحمل کنیم

دادستان کل کشور با بیان اینکه از وزیر ارتباطات می‌خواهیم مصوبات شورای عالی فضای مجازی اجرایی شود، گفت: در هفته‌های آینده با جلساتی که خواهیم داشت در قوه قضائیه تصمیماتی گرفته خواهد شد و ما از مسئولین درخواست می‌کنیم قبل از قطعی شدن تصمیمات در قوه قضائیه، اصلاحات انجام شود.

به گزارش کسب و کار نیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری در حاشیه مراسم تودیع و معارفه دادستان تهران در جمع خبرنگاران درباره مدیریت فضای مجازی گفت: ما از وزیر ارتباطات می‌خواهیم مصوبات شورای عالی فضای مجازی اجرایی و عملیاتی شود. دادستان کل کشور گفت: قوه قضائیه نمی‌تواند شاهد استمرار این شرایط باشد. در هفته‌های آینده با جلساتی که خواهیم داشت در قوه قضائیه تصمیماتی گرفته خواهد شد و ما از مسئولین درخواست می‌کنیم قبل از اینکه تصمیمات در قوه قضائیه قطعی شود، اصلاحات انجام شود.

وی تاکید کرد: اگر اصلاحات انجام نشود ما بیشتر از این نمی‌توانیم تحمل کنیم و برخورد خواهیم کرد. وی در رابطه با نقش دادستان‌ها در پیشگیری تخلفات گفت: یکی از وظایف دادستان‌ها این است که قبل از اینکه جرمی واقع شود مسائل پیشگیرانه را با توجه به حوزه صلاحیت خود انجام دهد و این موضوع هم نیاز به همکاری تمام دستگاه‌ها دارد، امیدواریم با توجه به تصمیمات و سیاست‌های قوه قضائیه بخشی از مسائل مربوط پیشگیری وقوع جرم را مدیریت کنیم که شاهد موفقیت باشیم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۱۵ درصدی بخش نفتی اقتصاد ایران در سال گذشته

به گزارش کسب و کار نیوز ، صندوق بین المللی پول در گزارش  منطقه ای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.