صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / افراد زیادی دلشان برای کشور می‌سوزد، اما دیده نمی‌شوند
افراد زیادی دلشان برای کشور می‌سوزد، اما دیده نمی‌شوند

رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی:

افراد زیادی دلشان برای کشور می‌سوزد، اما دیده نمی‌شوند

رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: افراد زیادی دلشان برای کشور می‌سوزد، اما متاسفانه دیده نمی‌شوند.

تجهیزات صنعت نفت

دکتر رضا قنبری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پارک علم و فناوری خراسان، حدود ۴۳۰۰ نفر در ۳۲۶ شرکت خصوصی فعالیت می‌کنند؛ میانگین سنی این افراد زیر ۳۰ سال بوده و ۸۵ درصد آن‌ها تحصیلاتی در مقاطع بالای کارشناسی دارند. به همین دلیل این افراد باید از سوی مسئولان دیده شوند تا خداقوتی به آن‌ها گفته شود.

وی خاطرنشان کرد: افرادی با کار و تلاش زیاد باید دیده شده و برای دیگران الگو شوند؛ لذا برای تحقق چنین فرهنگی باید تمام توان خود را به کار گیریم. افراد زیادی دلشان برای کشور می‌سوزد، اما دیده نمی‌شوند.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی تصریح کرد: بخش خصوصی توانمند و با دانش می‌تواند کشور را از نظر ذهنی ثروتمند کند، ما احتیاج داریم این فرهنگ را تبلیغ کنیم که رسانه در این مورد نقش خوبی دارد، اما ارگان‌های دیگری هم وجود دارند که می‌توانند این فرهنگ را در جامعه ترویج دهند.

قنبری عنوان کرد: در پارک علم و فناوری خراسان رضوی، مشکلات زیادی وجود داشته و حدود ۱۰۰ ستاد وجود دارد که در آن‌ها ۴۳۰۰ نفر در حال فعالیت هستند و اگر فضای بیشتری به جوانان داده شود، این موضوع باعث برکت و نیز ثروت بیشتر در استان می‌شود. فعالیت اصلی پارک علم و فناوری شبکه‌سازی است و یکی از کارهایی که شبکه‌سازی نیاز دارد، توسعه فرهنگ در اقشار مختلف مردم است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.