صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / تلاش سازمان زیباسازی برای جلوگیری از آلودگی‌های رنگی شهر تهران
تلاش سازمان زیباسازی برای جلوگیری از آلودگی‌های رنگی شهر تهران

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران تاکید کرد

تلاش سازمان زیباسازی برای جلوگیری از آلودگی‌های رنگی شهر تهران

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با تاکید بر تلاش این سازمان برای جلوگیری از آلودگی‌های رنگی شهر تهران افزود: بهارستان ۹۹ در تعامل بیشتر با هنرمندان برگزار خواهد شد.

برزین ضرغامی مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران

به گزارش کسب و کار نیوز، ضرغامی در مراسم اختتامیه بهارستان ۹۸ که در حقیقت به عنوان جشنواره سالانه هنرهای شهری تهران محسوب می‌شود، گفت: بهارستان فعالیتی است که هر ساله همزمان با نوروز با حضور هنرمندان و حمایت سازمان زیباسازی در بخش‌های مختلفی همچون نقاشی‌های کوچک دیواری، تخم‌مرغ‌های رنگی، ابتکار و خلاقانه‌ها و همچنین سفره‌های هفت سین برگزاری می‌شود.

وی افزود: فراخوان این جشنواره هر ساله در مهرماه و آبان‌ماه انجام می‌شود و هنرمندان آثار خود را ارسال می‌کنند. پس از داوری، آثار برتر در ایام نوروز در سطح شهر تهران به اکران در می‌آید.

وی ادامه داد: امسال نیز این رویداد باشکوه‌تر و کیفی‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد و امروز در مراسم اختتامیه از هنرمندانی که آثار آنها به عنوان آثار برتر توسط شورای داوران انتخاب شده بود، تقدیر شد. قطعاً سازمان زیباسازی تلاش خواهد کرد مشکلات و نواقصی که در دوره‌های قبلی وجود داشته در تعامل با هنرمندان برای دوره‌های بعدی رفع کنند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی با اشاره به اینکه هنرمندان نسبت به افزایش قیمت آثار هنری و همچنین تقویت شورای داوری و برگزاری جلسات مستمر با سازمان زیباسازی نظراتی را مطرح کردند، افزود: سازمان زیباسازی نسبت به افزایش قیمت آثار اقدامات لازم را آغاز کرده و این افزایش قیمت‌ها در دوره جدید جشنواره بهارستان ۹۸ اعلام شده است و درخصوص تقویت شورای داوری نیز تصمیماتی را اتخاذ خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: سازمان زیباسازی این آمادگی را دارد که جلساتی را به صورت فصلی با هنرمندان برگزار کند تا نسبت به حل مشکلات در تعامل با آنها اقدام کند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود درخصوص به کارگیری رنگ در سطح شهر تهران گفت: با توجه به تأکیدات شهردار تهران سال گذشته برای پروژه رنگ‌آمیزی شهر تهران اقداماتی را آغاز کردیم و تلاش خواهیم کرد این موضوع به صورت فصلی و دوره‌ای مورد توجه قرار نگیرد بلکه در تمام ایام سال به این نکته توجه ویژه‌ای داشته باشیم. قطعاً ساماندهی موضوع رنگ در سطح شهر تهران در دستور کار سازمان زیباسازی قرار گرفته و به‌گونه‌ای عمل خواهیم کرد که از آلودگی رنگی کلانشهر تهران جلوگیری کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تعیین قیمت بلیت اتوبوس برای نوروز به‌ تعویق افتاد

به گزارش کسب و کار نیوز، احمد رضا عامری رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسافربری گفت: روز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.