صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / نفت مسجد سلیمان در دقیقه ۹۹ از شکست فرار کرد!
نفت مسجد سلیمان در دقیقه ۹۹ از شکست فرار کرد!

نفت مسجد سلیمان در دقیقه ۹۹ از شکست فرار کرد!

مصاف نفت مسجد سلیمان و سپیدرود با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و سپیدرود

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های فوتبال نفت مسجد سلیمان و سپیدرود رشت امروز (جمعه) در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. تک گل این دیدار را برای سپیدرود مهرداد بایرامی در دقیقه ۵۵ و گل نفت را هم اکبر آفاقی در دقیقه ۹+۹۰ به ثمر رساند.

این دیدار تقابلی ۶ امتیازی برای تیم‌های چهاردهم و پانزدهم جدول رده‌بندی محسوب می‌شد که برنده‌ای نداشت تا همچنان دو تیم در فاصله یک امتیازی یکدیگر باقی بمانند. در حال حاضر نفت مسجد سلیمان با ۲۱ امتیاز در رده چهاردهم و سپیدرود رشت با ۲۰ امتیاز در رده پانزدهم جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند. در پایان لیگ برتر یکی از این دو تیم به لیگ دسته یک سقوط می‌کند که باتوجه به تساوی در این دیدار، دو بازی آینده آن‌ها تعیین کننده است.

از حواشی این دیدار می‌توان به مذاکره مسئولان استانی و سازمان لیگ با اعضای تیم سپیدرود رشت برای شرکت در این دیدار اشاره کرد چرا که سپیدرودی‌ها در اعتراض به تغییر ساعت بازی، قصد داشتند مقابل نفت مسجد سلیمان قرار نگیرند.

همچنین دراین دیدار فیروز کریمی، سرمربی نفت مسجد سلیمان به خاطر برخورد سنگ به سرش پس از به ثمر رسیدن گل سپیدرود به بیمارستان منتقل شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.