صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / محمدعلی گرایی: از عملکردم راضی نیستم/ دفعه بعد کشتی‌گیر کره‌ای را شکست می دهم
محمدعلی گرایی: از عملکردم راضی نیستم/ دفعه بعد کشتی‌گیر کره‌ای را شکست می دهم

محمدعلی گرایی: از عملکردم راضی نیستم/ دفعه بعد کشتی‌گیر کره‌ای را شکست می دهم

دارنده‌ مدال‌های برنز جهان و طلای بازی‌های آسیایی با بیان اینکه از عملکردش در رقابت‌های قهرمانی آسیا راضی نیست، گفت: قطعا با آنالیز کشتی‌گیر کره‌ای دفعه بعد برای شکست او برنامه‌ریزی می‌کنم.

محمدعلی گرایی کشتی فرنگی

محمد علی گرایی در گفتگو با ایسنا، درباره حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و کسب مدال برنز این رقابت‌ها اظهار کرد: در مجموع مسابقات از سطح خوبی برخوردار بود و خدا را شکر تیم ملی با کسب عنوان قهرمانی توانست مردم ایران را خوشحال کند و بچه‌ها و کادر فنی مزد چند ماه تلاش خود را بگیرند. همه تیم با هدف کسب عنوان قهرمانی به چین رفت و خوشحالم که به این هدف رسیدیم.

دارنده مدال برنز جهان و طلای بازی‌های آسیایی افزود: فقط برای کسب مدال طلا در این رقابت‌ها حاضر شدم اما متاسفانه در مبارزه برابر حریف کره‌ای که کشتی‌گیر بسیار باتجربه‌ای است و طلای جهان و المپیک را دارد بر اثر اشتباه خودم غافلگیر شدم و در نهایت شکست خوردم. در همان ثانیه نخست به اشتباه دستم را در موقعیتی قرار دادم که توانست فن بزند، از شگرد او هم خبر داشتم اما یک لحظه بی‌احتیاطی کردم و غافلگیر شدم. او کشتی‌گیر بسیار خوبی است که تجربه دو المپیک را دارد و خیلی خوب مبارزه می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به این مبارزه، می‌تواند در رویدادهای پیش رو از پس این حریف عنوان‌دار بربیاید یا خیر، خاطرنشان کرد:صد درصد دفعه بعد برای شکست او به میدان می‌روم. با استفاده از تجربه رویارویی با او و آنالیزی که با کمک کادر فنی خواهیم داشت قطعاً این بار برای برد برابر او حاضر می‌شوم.

گرایی با بیان اینکه به دنبال توجیه شکست مقابل کیم هیون وو کره‌ای نیست، تصریح کرد:دنبال بهانه نیستم و شکستم را قبول دارم اما فقط ۸ دقیقه استراحت کردم و مقابل این کشتی‌گیر به میدان رفتم. تا قبل از این مبارزه دو کشتی ۶ دقیقه‌ای مقابل حریفان قرقیز و ازبک داشتم اما او سر جمع ۲ مبارزه قبلی خود با قطر و ژاپن را در یک دقیقه پشت سر گذاشته بود چرا که در گروه آسانی قرار داشت و با انرژی بیشتری مقابل من قرار گرفت اما من به لحاظ بدنی افت کرده بودم.

فرنگی‌کار وزن ۷۷ کیلوگرم تیم ملی با تاکید بر اینکه از عملکردش در رقابت‌های قهرمانی آسیا راضی نیست، گفت: قطعاً در میدان‌های پیش رو برای جبران این نتیجه کشتی می‌گیرم و سعی می‌کنم اشتباهاتم را برطرف کنم. نه اینکه حریف کره‌ای شکست ناپذیر باشد اما اینبار باید با برنامه ریزی دقیق برابر او قرار بگیرم تا به موفقیت برسم.

وی درباره ارزیابی خود از عملکرد محمد بنا در تیم ملی نیز خاطرنشان کرد: به هر حال هر مربی برنامه‌های خاص خود را پیاده می‌کند و محمد آقا هم در اولین رویداد رسمی توانست نتیجه خوبی بگیرد. امیدوارم با برنامه‌هایی که در نظر دارد بتوانیم در مسابقات بعدی نیز به موفقیت برسیم.

گرایی در پایان درباره کسب مدال طلای آسیا توسط برادرش در این رقابت‌ها نیز گفت: از طلای محمدرضا خیلی خوشحال شدم. او واقعاً عالی کار کرد و اشتباهات گذشته‌اش را تکرار نکرد. امیدوارم به همین روند ادامه بدهد و اینبار در رقابت‌های جهانی به خوشرنگ‌ترین مدال برسد و پس از آن هم برای حضور در المپیک و اینکه در چه وزنی کشتی می‌گیرد تصمیم‌گیری کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.