صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / جلالی: مقصر باخت من هستم/ چیزی از بازیکنان خواستم که در توانشان نبود

جلالی: مقصر باخت من هستم/ چیزی از بازیکنان خواستم که در توانشان نبود

سرمربی نساجی می‌گوید که مقصر باخت تیمش مقابل صنعت نفت آبادان او است.

مجید جلالی

به گزارش کسب و کار نیوز، نساجی در هفته بیست و هشتم لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب شد. مجید جلالی، سرمربی نساجی در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: باید بگویم که داوری هیچ مشکلی نداشت و خیلی خوب قضاوت کرد. من از هواداران به خاطر باخت عذرخواهی می‌کنم که خیلی متین با نتیجه کنار آمدند. اگر تیم باخته، مسئولش من هستم. من امروز از آن‌ها چیزی را خواستم که در توان آن‌ها نبود. وقتی کاری از آن‌ها می‌خواهیم که در توان آن‌ها نیست، پس اشتباه ماست و باید عذرخواهی کنم.

او درباره نوع بازی تیمش گفت: یک نکته باید بگویم. قبل از این بازی ۱۲ بازی بردیم و پنج بازی در قائم‌شهر بود. همه از این بازی‌ها لذت بردند. من خودم می‌گویم که تقصیر من است. بعضی تیم‌ها فقط یک مدل بازی می‌کنند و اگر بخواهید مدل آن را عوض کنید همه چیز به هم می‌ریزد که در این بازی چنین مسئله‌ای رخ داد.

سرمربی نساجی ادامه داد: چون بازی‌های آخر است و نمی‌خواهم مسائل را باز کنم. من می‌گویم همه چیز تقصیر من بوده است. لازم نیست همه چیز را باز کرد. به هر حال یک زمانی است که شما می‌خواهید کار بهتری را انجام دهید ولی کار پیش نمی‌رود. امروز هم اینطور بود و عناصری که بازی کردند برای یک کاری بود که نمی‌توانستند انجام دهند. در نتیجه اشتباه من بود.

جلالی درباره ساعت بازی و بازی در گرما، گفت: هفته گذشته ساعت بازی ما به خاطر ساعت پروازمان جلو انداخته شد. سازمان لیگ باید این مسائل را از پیش در نظر بگیرد. سه بازی آخر ما ساعتش تغییر کرده است. هوا گرم بود ولی برای هر دو تیم شرایط یکسان بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.