صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / اعزام دانشجویان علوم پزشکی برای فرصت مطالعاتی محدود شد
اعزام دانشجویان علوم پزشکی برای فرصت مطالعاتی محدود شد

معاون آموزشی وزیر بهداشت:

اعزام دانشجویان علوم پزشکی برای فرصت مطالعاتی محدود شد

معاون آموزشی وزیر بهداشت از محدودتر شدن تعداد اعزام دانشجویان رشته‌های علوم پزشکی برای گذراندن دوره‌های فرصت مطالعاتی به خارج از کشور در سال جاری خبر داد و گفت: وزارت بهداشت بر اساس شرایط کشور محدودیت‌های خاص خود را در اعزام دانشجویان به خارج خواهد داشت.

دانشجویان پزشکی

دکتر باقر لاریجانی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب به آخرین وضعیت فرصت مطالعاتی دانشجویان رشته‌های علوم پزشکی اشاره و اظهار کرد: امروزه کشور در شرایط خاصی قرار دارد و در حوزه رشته‌های علوم پزشکی نیز اصولاً تعداد دانشجویانی که برای تحصیل به دانشگاه‌های خارج از کشور می‌روند و همچنین دانشجویانی که از فرصت مطالعاتی استفاده می‌کنند، محدود است.

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر دانشجویان با توجه به شرایط کشور، شرایط تحصیل خود را انتخاب می‌کنند و هم اینکه وزارت بهداشت محدودیت‌های خاص خود را خواهد داشت و در خصوص ارز و فرصت مطالعاتی نیز بر اساس آن برنامه‌ریزی خواهد کرد.

لاریجانی در ادامه تصریح کرد: وزارت بهداشت تا کنون در مواقع ضروری فرصت‌های مطالعاتی و مأموریت‌های آموزشی را ادامه داده است، اما حتماً شرایط کشور ایجاب می‌کند در این زمینه رعایت‌های لازم را داشته باشیم تا دچار مشکل نشویم.

معاون آموزشی وزیر بهداشت خاطر نشان کرد: تعداد محدودی از دانشجویان رشته‌های علوم پزشکی برای گذراندن دوره‌های چند ماهه به خارج از کشور اعزام می‌شوند که آمار این دانشجویان در سال جاری محدودتر شده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.