صفحه اصلی / سرخط خبرها / ۷۰۰۰ شغل مستقیم و غیرمستقیم در مناطق سیل‌زده لرستان ایجاد می‌کنیم

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره):

۷۰۰۰ شغل مستقیم و غیرمستقیم در مناطق سیل‌زده لرستان ایجاد می‌کنیم

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت : 7000 شغل مستقیم و غیرمستقیم در مناطق سیل‌زده لرستان ایجاد خواهیم کرد.

کلینیک سیار مشاوره و اشتغال

به گزارش کسب و کار نیوز، محمد مخبر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سومین سفری است که توفیق حضور در لرستان را داشتیم، در سفر دو سه سال پیش به لرستان تمام وعده‌هایی که دادیم محقق شده است، ۵۱۲۸ طرح اقتصادی را با اشتغال ۱۵ هزار نفر در این استان ایجاد کردیم.

وی اضافه کرد: تقریباً ۷۰۰ میلیارد تومان به‌صورت بلاعوض، زیربنایی و یا سرمایه‌گذاری برای اشتغال بوده و کارهای بزرگی انجام شده است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در ادامه با بیان اینکه ۲۳ نقطه در کشور را به‌عنوان نقاط پیشرفت، آبادانی و توسعه هدف‌گیری کردیم، اظهار کرد: در لرستان دو شهرستان دلفان و کوهدشت به‌عنوان نقاط نمونه اقتصاد مقاومتی انتخاب شده تا مسائل آنها را حل کنیم، تفاهم‌نامه‌هایی نیز در این راستا امضا شده است.

مخبر با بیان اینکه در کل کشور برای ایجاد ۱۰۰ هزار شغل برنامه‌ریزی کرده‌ایم که ۵۰ هزار شغل مستقیم است، عنوان کرد: اگر بتوانیم طرح اقتصادی ۳۰ هزار بنگاه کوچک اقتصادی را در کشور اجرا کنیم و ۵۰ هزار شغل مستقیم و ۵۰ هزار شغل غیر مشتقیم ایجاد می‌‎ شود.

وی گفت: در بحث اشتغال‌زایی لرستان، یک تعهد از قبل داریم و تعهدی هم در رابطه با سیل داریم که درزمینه ٔ سیل تصمیم گرفتیم   ۷۰۰۰ شغل مستقیم   و غیرمستقیم ایجاد کنیم که از این تعداد ۳۰۰۰ شغل مستقیم است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) یادآور شد: از مجموع ۱۰۰ هزار شغلی که برای کل کشور برنامه‌ریزی کرده‌ایم، ۷۰۰۰ مورد آن مربوط به مناطق سیل‌زده لرستان است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.