صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / گلایه فرکی از مدیران فولاد
گلایه فرکی از مدیران فولاد

گلایه فرکی از مدیران فولاد

سرمربی تیم فوتبال پیکان ضمن گلایه از مدیران باشگاه فولاد می‌گوید برخی از آنها از نام او سوء استفاده کردند.

حسین فرکی

به گزارش کسب و کار نیوز، حسین فرکی، سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در نشست خبری بعد از بازی با فولاد اظهار کرد: به مردم خوزستان به خاطر داشتن چنین ورزشگاهی (ورزشگاه اختصاصی فولاد) تبریک می گویم.

او قبل از اینکه در مورد بازی صحبت کند با اشاره به گلایه‌مند بودنش از مجموعه فولاد بیان کرد: من چندین بار به خوزستان بعد از آن خاطرات شیرینی که داشتیم، آمدم. انتظار زیادی نداشتم فقط انتظار داشتم در این مدت یکی از آقایان به عنوان مدیر یک شاخه گل می‌آورد و می‌گفت آقا دست شما درد نکند. متأسفم به خاطر این فوتبالی که هر کسی واردش می‌شود فقط به فکر این است که چگونه بار خودش را ببندد و فراموش می‌کند. نه فقط امثال من بلکه همه کسانی که در این مجموعه بودند و از آنها قدردانی نشد. کسانی که بسیار تلاش کردند تا فولاد قهرمان بشود و این ورزشگاه ساخته شود. متأسفانه هیچ کدام از این افراد را در مراسم افتتاحیه ندیدیم.

فرکی اضافه کرد: دو فصل از اسم من در فولاد سو استفاده شد. یعنی هربار که می‌خواستند یک اتفاقی را برای خودشان رقم بزنند باعث می‌شدند اسم من وسط بیاید. آنها هواداران را هم در این مدت فریب دادند. من به هوداران می‌گویم که من آمادگی این را داشتم که با تمام مشکلات در همین فصل به فولاد بیایم. اما متأسفانه با بهانه‌های مختلف مردم و هواداران را سرگرم کردند. من از اینجا به هواداران می گویم که من عاشقانه دوستشان دارم. حاضر بودم همه سختی‌ها را تحمل کنم تا خدمت مجددی به هواداران خوزستانی بکنم که همیشه به من لطف داشتند. مسئولان فولاد بدانند همیشه اینگونه نمی‌ماند و یک روزی افراد دیگری جای آنها می‌آیند. امیدوارم این اتفاقی که برای من افتاد برای مربی دیگری نیفتد. من اسمی از کسی نبردم. به همه آقایان هم ادای احترام می‌کنم اما این گلایه من بود. من برای فولاد آرزوهای بالاتر از اینها را دارم چون نگاه من به مردم خوزستان است.

سرمربی پیکان در مورد بازی هم توضیح داد: بازی از نظر فنی خیلی خوب بود و زمین مسابقه هم در این موضوع تأثیر داشت. تیم فولاد هم تیم خوبی است. اگر ابتدای فصل را از دست نمی‌داد جایگاهش می‌توانست بهتر از این باشد. امیدوارم برای سال بعد موفق عمل کند. ما در نیمه اول بازی با هدف بازی را دنبال کردیم و به گل رسیدیم. بین دو نیمه هم توصیه‌های لازم را کردیم. می‌دانستیم فولاد برای جبران گل خورده به میدان می‌آید و خیلی زود این اتفاق افتاد. اگر ما ۱۵ دقیقه بازی را اداره می‌کردیم شاید جریان بازی تغییر می‌کرد و می‌توانستیم در ادامه بازی حتی به گل دوم هم برسیم. وقتی گل را دریافت کردیم تمرکز ما بهم خورد.

وی در پایان گفت: ما از نیم فصل سعی کردیم وحدت و رفاقت را در تیم زیاد کنیم و به جلو حرکت کنیم. امروز هم با توجه به شناختی که از فولاد داشتیم، سعی کردیم کناره‌ها را ببندیم چون فولاد از کناره‌ها خطرناک عمل می‌کند. بازی در کل خوب و جاندار بود. به راه مان در جدول ادامه می‌دهیم. تلاش می‌کنیم با بازی جوانمردانه مقابل حریفان حاضر و برنده بشویم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.