صفحه اصلی / استان ها / اصفهان / پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان خبر داد

پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با بیان اینکه نمایشگاه ها محل ایده پردازی و محل مبادله کالا است، گفت: پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان با 55 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

 

به گزارش کسب و کار نیوز، علی یارمحمدیان عصر دیروز (چهارشنبه) در نشست خبری پانزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ، معادن و صنایع وابسته اصفهان، اظهار کرد: شرکت نمایشگاه‌های اصفهان علاوه بر نمایشگاه‌های داخلی، برگزارکننده نمایشگاه‌های خارجی است.

وی به آخرین وضعیت پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان اشاره و اظهار کرد: این پروژه تاکنون ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امیدواریم طی سال های آینده نمایشگاه سنگ در آن محل افتتاح و برپا شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان همچنین در خصوص برپایی پانزدهمین نمایشگاه سنگ اصفهان، اظهار کرد: در این نمایشگاه بیش از ۷۰ شرکت داخلی و خارجی در فضایی به مساحت ۸۰۰۰ مترمربع حضور دارند.

وی با بیان اینکه امروز به واسطه تحریم‌ها کشور در شرایط خاص اقتصادی به سر می‌برد، تاکید کرد: با این وجود به همت فعالان صنعت سنگ سراسر کشور، این نمایشگاه در حوزه‌های مختلف سنگ کوپ، خام، ماشین‌آلات و تجهیزات صنعت سنگ برگزار می‌شود.

یارمحمدیان با اعتقاد بر اینکه در فضای نمایشگاهی به بیش از ۷۰ درصد خواسته‌های مشتریان پی می‌بریم، افزود: در نمایشگاه‌ها شاهد عرضه توانمندی‌ها، سوابق، پتانسیل‌های صنایع مختلف به مخاطبان هستیم.

وی تصریح کرد: نمایشگاه‌ها محل ایده پردازی و محل مبادله کالا است و در این فضا می توانیم تولید را پشتیبانی کنیم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با بیان اینکه برپایی نمایشگاه سنگ کمک کننده توسعه صادرات غیرنفتی است، گفت: البته باید به واحدهای تولید سنگ آموزش لازم را برای حضور در نمایشگاه ها داد تا در نهایت منجر به افزایش و رونق تولید در کشور شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.