صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / نشست خبری دبیر کل اوپک درنمایشگاه نفت تهران
نشست خبری دبیر کل اوپک درنمایشگاه نفت تهران

نشست خبری دبیر کل اوپک درنمایشگاه نفت تهران

نمایشگاه نفت تهران در حالی آغاز به کار کرد که در دومین روز از نمایشگاه بین المللی نفت تهران دبیر کل اوپک مهمان ویژه نمایشگاه نفت است.

روز گذشته بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی نفت تهران با حضور حضور بیژن زنگنه، وزیر نفت، مدیران ارشد صنعت نفت، شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نمایندگانی از شرکت‌های داخلی و خارجی فعال در صنعت نفت ایران در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فارس، این نمایشگاه با حضور نمایندگان ۲۱ کشور و با برپایی ۱۰۴۷ غرفه به نمایندگی از شرکت‌های داخلی و ۱۰۶ غرفه به نمایندگی از شرکت‌های خارجی برگزار می‌شود.

در نمایشگاه امسال، نفت و صنایع بالادستی در سالن‌ ۸ و ۹، پالایش و صنایع پایین‌دستی در سالن ۴۱، پتروشیمی و صنایع پایین‌دستی در سالن ۱۴ و ۱۵، گاز و صنایع میان‌دستی در سالن ۳۸B، سازندگان تجهیزات صنعت نفت در سالن ۳۱، سازندگان تجهیزات صنعتی ایران در سالن ۶، صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی در سالن ۷ و شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشگاه‌ها و سازندگان ۱۰ گروه کالایی در سالن ۲۷ مستقر هستند.

به جز نشست‌های خبری مدیران ارشد نفتی که طبق روال هر سال در جریان نمایشگاه برگزار می‌شود، برگزاری همایش‌هایی‌ با مضامین مختلف از جمله بورس نفت، بهینه‌سازی مصرف سوخت، راهکارهای افزایش سهم بخش خصوصی در بازارهای بین‌المللی انرژی، معرفی ظرفیت‌های دانشگاهی در حوزه مدیریت ایمنی فرآیند در صنعت نفت و امنیت سایبری حوزه اتوماسیون صنعتی نیز در نمایشگاه امسال برنامه‌ریزی شده است.

امروز پنجشنبه دومین روز برگزاری نمایشگاه قرار است یکی از مهمترین نشست های خبری چند سال اخیر نمایشگاه با حضور محمد بارکیندو، دبیرکل نیجریه ای سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) برگزار شود.

همچنین مطالعه کنید:

محدودیت‌های پروازی فرودگاه‌های کشور رفع شد

به گزارش کسب و کار نیوز ، جعفر یازرلو اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام شده، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.