صفحه اصلی / استان ها / خراسان رضوی / قوانین موجود با نیاز استان‌ها برای موضوعات اقتصادی سازگار نیست

رئیس دادگستری خراسان رضوی:

قوانین موجود با نیاز استان‌ها برای موضوعات اقتصادی سازگار نیست

رئیس دادگستری خراسان رضوی گفت: قوانین موجود با وضعیت خاص کشور و احتیاج ویژه استان‌ها برای موضوعات اقتصادی سازگار نیست.

به گزارش کسب و کار نیوز – منطقه خراسان، حجت‌الاسلام و المسلمین علی مظفری در جلسه شورای اداری استان در استانداری خراسان اظهار کرد: خوشبختانه بعد از انتصاب استاندار، در این استان فضایی همدلانه و صمیمی بین تمام گروه‌ها و سازمان‌ها حاکم و امیدواری ویژه‌ای برای مردم ایجاد شده و اعتماد مردم به نهادهای حاکمیتی بالا رفته است.

وی با بیان این که امیدواریم برنامه مثلث اقتصادی استاندار مثمر ثمر باشد، عنوان کرد: آیت الله آملی لاریجانی تاکید داشتند که از ظرفیت‌های استانی استفاده بیشتری شود و این رویکرد در این برنامه وجود دارد. اخیراً نیز آقای رئیسی از موضوع مثلث اقتصادی حمایت زیادی داشته و به ما سفارش کردند که از آن حمایت‌های حقوقی و قضائی داشته باشیم. به تمام دادگستری‌ها سفارش شده که در این خصوص به تمام فعالان اقتصادی کمک شود.

مظفری گفت: انتظار ما از مرکز و سران قوا این است که اعتماد به مدیران استانی بالا رود. شاید در وضعیت فعلی نتوان تمام اختیارات را به استان‌ها تفویض کرد اما اگر نگاه‌ها حمایتی باشد، می‌توان این کار را پیش برد. این امر در قوه قضائیه اجرایی شده است.

رئیس دادگستری خراسان رضوی بیان کرد: اگر استاندار به عنوان نماینده حاکمیت اختیارات نداشته باشد، در انجام مسئولیت‌های خود موفق نخواهد بود. در دادگستری کمیته سرمایه‌گذاری مشروع و اقتصاد مقاومتی به صورت ویژه فعالیت دارد؛ به نحوی که در این مدت از تعطیلی کارخانجات زیادی در استان جلوگیری شده اما به این دلیل که ابزار کار ما قانون است، تا زمانی که قانون خوب نباشد، نمی‌توان موفق بود. قوانین موجود با وضعیت خاص کشور و احتیاج ویژه استان‌ها برای موضوعات اقتصادی سازگار نیست.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سفال و کاشی

مرمت ۱۰۰ قطعه سفال و کاشی زرین‌فام در سال ۹۸

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,مژگان موسی‌زاده با بیان این مطلب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.