صفحه اصلی / اجتماعی / حوادث و انتظامی / فرمانده هوافضای ناجا گفت:ناجا در تمام بخش‌ها در خدمت انقلاب و مردم است

فرمانده هوافضای ناجا گفت:ناجا در تمام بخش‌ها در خدمت انقلاب و مردم است

فرمانده هوافضای ناجا گفت: ناجا در تمام بخش‌ها در خدمت انقلاب و مردم است.

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار حسینعلی مستأجران بعد از ظهر پنجشنبه در دیدار با آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین طی سخنانی با اشاره به مأموریت‌های ناجا در داخل و خارج از کشور گفت: نیروی انتظامی در تمام بخش‌ها در خدمت انقلاب و مردم است.

فرمانده هوافضای ناجا اضافه کرد: ما نیز در هوافضای ناجا با دید اعتقادی در خدمت مردم هستیم وامید داریم نام ما جز و مجاهدین فی سبیل الله ثبت شود.

در این دیدار آیت الله محمودی نیز از خدمات ناجا تقدیر کرد و گفت: قطعاً با توکل به خدا و اخلاص و عمل به رهنمودهای رهبری می‌توان از اسلام و انقلاب حراست کرد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین از همکاری‌های صمیمانه هوا فضای ناجا در برگزاری مراسم انقلاب تقدیر کرد.

وی با اشاره به اهمیت صبر در فائق آمدن بر مشکلات گفت: صبر و تکیه به قدرت خداوند، در عین تلاش و عمل به وظیفه می‌تواند سبب رفع مشکلات انسان شود.

امام جمعه شهرستان ورامین اضافه کرد: دشمنی‌های دنیای استکبار با ملت ایران از ابتدای مبارزات انقلابی و اقدامات آزادیخواهانه ملت ایران وجود داشته و پس از انقلاب اسلامی نیز تداوم یافته و تشدید شده است.

وی گفت: ناجا در کسوت مقدس پاسداری از انقلاب در حال خدمت است و امید است با فداکاری ملت ایران و اطاعت از رهبری این انقلاب به قیام جهانی حضرت مهدی (عج) متصل شود.

بر اساس این گزارش، بعد از ظهر از ظهر پنج شنبه سردار حسینعلی مستأجران فرمانده هوا فضای نیروی انتظامی به همراه ریاست عقیدتی، سیاسی و حفاظت این نیرو با آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین دیدار کردند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کاهش ۹.۵ درصدی سرقت در تهران/ ورود ۵۰ موتور سنگین به ناوگان پلیس برای دستگیری سارقان

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در سومین جلسه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.