صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / اساتید برگزیده دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران معرفی و تقدیر شدند
اساتید برگزیده دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران معرفی و تقدیر شدند

اساتید برگزیده دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران معرفی و تقدیر شدند

10 استاد برگزیده نخستین جشنواره بزرگداشت مقام استاد دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور شهریار نفیسی رئیس دانشکده پزشکی و شاهین آخوندزاده معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی معرفی و تقدیر شدند.

جشنواره بزرگداشت مقام استاد

به گزارش کسب و کار نیوز، نیما رضایی دبیر نخستین جشنواره بزرگداشت مقام استاد دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در این جشنواره که امروز (پنجشنبه) در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد با اشاره به این که کارهای مربوط به این جشنواره در کمتر از دو ماه صورت گرفته است اظهار کرد: اواسط اسفند ماه در جلسه هیئت رئیسه مطرح شد که نخستین جشنواره قدر استاد براساس نظرسنجی برگزار شود.

وی با بیان اینکه نظرسنجی را از طریق شبکه‌های مجازی و طی دو مرحله برگزار کرده‌ایم گفت: از مجموع ۱۱۰۰ استاد ۲۵۴ نفر به عنوان اساتید منتخب دانشکده پزشکی پیشنهاد شدند.

دبیر نخستین جشنواره بزرگداشت مقام استاد دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران سپس به ارائه برخی آمار این نظرسنجی پرداخت و گفت: تعداد ۱۶۷۹ رأی به صورت آنلاین، ۷۱ رأی از نمایندگان ورودی‌ها و ۲۳۰ رأی نیز به صورت مجزا و مکتوب دریافت شد.

رضایی افزود: به طور کلی ۱۹۸۰ رأی از دانشجویان علوم پزشکی دانشجویان تحصیلات تکمیلی علوم پایه، دستیاران تخصصی و نیمه تخصصی و غیره دریافت شده که از این تعداد ۳۶۹ رأی در بخش پزشکی عمومی اخذ شده بود؛ بدین ترتیب در این بخش ۳۴ استاد بیشترین تعداد آرا را کسب کرده بودند که پس از آن در مرحله دوم ۴۷۰ رأی مجدد نیز دریافت شد.

وی ادامه داد: همچنین تعداد ۶۰۰ رأی از اساتید تخصصی و فوق تخصصی به صورت آنلاین گرفته شد و این افراد ۴۰ نفر را به عنوان اساتید منتخب انتخاب کرده بودند.

رضایی با اشاره به اینکه ۷۷ رأی نیز از دانش آموختگان دریافت شده است اضافه کرد: ۴۵۸ مورد رأی اساتید تخصصی (انتخاب ۳۵ نماینده)، و ۵۶ رأی اساتید فوق تخصصی (۵ نماینده منتخب) در این نظرسنجی شرکت داده شدند، ضمن این که ۳۱۸ رأی در حیطه علوم پایه دریافت کردیم. در این بخش از مراسم اسامی ۱۵۶ استاد منتخب قرائت شد و از سوی دانشجوی همراه ایشان به آنها لوح و تندیس تقدیم شد.

اسامی ۱۰ استاد منتخب و برگزیده نهایی نخستین جشنواره بزرگداشت مقام استاد دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران به شرح ذیل است:

بخش آموزشی پزشک عمومی (دو استاد برگزیده):

در بخش اول، از بین ۵ کاندیدای بخش آموزشی پزشک عمومی که اسامی آنها به ترتیب هادی احمدی آملی (گروه جراحی عمومی)، عرفان امینی (گروه ارولوژی)، رضا تسلیمی (گروه داخلی)، مهرداد حسینی (گروه عفونی) و سعید رضا مهرپور (گروه ارتوپدی). دکتر هادی احمدی آملی به عنوان استاد برگزیده انتخاب شد.

همچنین در بخش دوم آموزشی پزشک عمومی اسامی اکبر سلطانی (گروه داخلی) البرز شرافتی (گروه قلب و عروق)، مجتبی صداقت سیاکل (پزشکی اجتماعی)، آرش صفایی (طب اورژانس) و محمدرضا نیکوبخت (ارولوژی) قرائت شد و از این میان دکتر البرز شرافتی به عنوان استاد برگزیده و نفر دوم برگزیده بخش آموزشی پزشک عمومی انتخاب شد.

بخش آموزشی تخصصی و فوق تخصصی (دو استاد برگزیده):

در این بخش از بین اشرف آل یاسین (گروه زنان و زایمان)، همایون امینی (گروه روانپزشکی)، فرشته قیاس وند (گروه عفونی)، آرش میرمحمدصادقی (گروه چشم پزشکی) و سیاوش ناصری مقدم (داخلی) همایون امینی به عنوان استاد برگزیده انتخاب شد.

این در حالی است که در همین بخش از بین کامران بلیغی (گروه پوست)، رضا شریعت محرری (بیهوشی)، حسین علی مددی (اطفال)، محمد علی کاظمی (رادیولوژی‌) و بابک گرایلی (قلب و عروق)، کامران بلیغی به عنوان دومین استاد برگزیده این بخش انتخاب شد.

بخش آموزشی علوم پایه (یک استاد برگزیده):

در این بخش اسامی مهدی امینیان (گروه بیوشیمی)، غلامرضا حسن زاده (آناتومی)، حسین قدیری هراونی (فیزیک پزشکی)، محمد قاضی خوانساری (فارکومولوژی)، و فرشید نوربخش (ایمونولوژی) به عنوان کاندیدای نفرات برتر برگزیده انتخاب شدند که از این میان مقام استاد برگزیده به فرشید نوربخش تعلق گرفت.

بخش پژوهش:

در این بخش علیرضا استقامتی (گروه داخلی) از بین ۴ کاندیدای دیگر سیده هاله اشرف تالش (قلب و عروق)؛ علیرضا برات لو (طب اورژانس) مریم دانش پژوه (پوست) و وحید ضیایی (طب اطفال) به عنوان استاد برگزیده انتخاب شد.

بخش پژوهشی علوم پایه:

از بین ۵ کاندیدا محمد ایمان عینی (میکروب شناسی)، غلامرضا حسن زاده (آناتومی)، احسان شریف پا قلعه (ایمونولوژی)، محمد مهدی فیض آبادی (میکروب شناسی) و فرشید نوربخش (ایمونولوژی) دکتر محمد مهدی فیض آبادی به عنوان استاد برگزیده انتخاب شد. در این جشنواره همچنین در بخش ویژه (استاد جوان برگزیده، استاد پیشکسوت برگزیده و استاد منتخب هیئت داوران، سه استاد به عنوان افراد برگزیده معرفی و تقدیر شدند که اسامی آنها به شرح ذیل است:

سیده هاله اشرف تالش (گروه قلب و عروق) از بین ۴ کاندیدای دیگر عرفان امینی، اسماعیل ریاحی، البرز شرافتی و بابک گرایلی به عنوان استاد جوان برگزیده انتخاب شد.

همچنین محمد تقی خورسندی آشتیانی (گروه گوش و حلق وبینی) از بین ۴ کاندیدای دیگر ناصر ابراهیمی دریانی (داخلی)، عباس امیرجمشیدی (جراحی اعصاب)، محمد نقی طهماسبی (ارتوپدی) و منصور علاجیان (جراحی) به عنوان استاد پیشکسوت برگزیده انتخاب شد.

همچنین رضا شروین بدو (اطفال) در بخش اساتید منتخب هیئت داوران توانست در بین ۴ کاندیدای دیگر مریم دانش پژوه (گروه پوست)، آذرخش مکری (روانپزشکی) عظیم میرزازاده (داخلی) و فرشید نوربخش (ایمونولوژی) مقام استاد برگزیده را کسب کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.