صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / احیای ظرفیت‌های متوقف از مصادیق اقتصاد مقاومتی است

نماینده بروجرد و اشترینان:

احیای ظرفیت‌های متوقف از مصادیق اقتصاد مقاومتی است

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: پرداختن به پروژه‌های اولویت‌دار و احیای ظرفیت‌های متوقف و معطل خود از مصادیق اقتصاد مقاومتی به شمار می‌رود.

عباس گودرزی

به گزارش کسب و کار نیوز، عباس گودرزی در جریان بازدید مدیرعامل هلدینگ صنایع عمومی و سرمایه‌گذاری شستا از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری بروجرد، اظهار کرد: ظرفیت‌هایی وجود دارد که معطل و مسکوت مانده و این در حالی است که در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی باید این ظرفیت‌ها را احیا کرد.

وی تصریح کرد: پرداختن به پروژه‌های اولویت‌دار و احیای ظرفیت‌های متوقف و معطل خود از مصادیق اقتصاد مقاومتی به شمار می‌رود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: ایجاد مجتمع تولیدی- تبدیلی در شهرستان علاوه بر کمک به رونق تولید در منطقه، می‌تواند نقش بسزایی را در تقویت حوزه‌های مختلف اقتصادی بروجرد داشته باشد.

گودرزی اضافه کرد: با ایجاد این زنجیره تولیدی، علاوه بر رونق تولید و اشتغال می‌توان در حوزه‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری گام‌های خوبی برداشت.

وی بیان کرد: بروجرد در حوزه درمان و بیمارستان کوثر و طرح توسعه به خوبی پیش می‌رود و در حوزه اقتصاد و سرمایه‌گذاری امیدواریم شاهد یک زنجیره تولید باشیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.