صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / ۱۰۰ میلیارد برای کارآفرینی در سیستان و بلوچستان اختصاص یافت
۱۰۰ میلیارد برای کارآفرینی در سیستان و بلوچستان اختصاص یافت

رئیس هیئت مدیره صندوق کار آفرینی امید:

۱۰۰ میلیارد برای کارآفرینی در سیستان و بلوچستان اختصاص یافت

صندوق کارآفرینی امید ۱۰۰ میلیارد تومان برای اشتغال‌زایی در استان سیستان و بلوچستان اختصاص داد.

علی ربیعی بعد از ظهر امروز در همایش کارآفرینی و اشتغال شهرستان ایرانشهر اظهار داشت: صندوق کارآفرینی امید ۱۰۰ میلیارد تومان برای اشتغال‌زایی در استان سیستان و بلوچستان اختصاص داده است. صندوق کارآفرینی امید سال گذشته نیز ۹۰ میلیارد تومان برای اشتغال‌زایی در سیستان و بلوچستان اختصاص داده بود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم، رئیس هیئت مدیره صندوق کار آفرینی امید با اشاره به اینکه این مبلغ را دولت امسال با هدف حمایت از کارآفرینان استان و کمک به عرضه محصولات تولیدی منطقه اختصاص داده، افزود: سیستان و بلوچستان از ظرفیت نیروی انسانی خوب و قابلیت‌های صنایع دستی، کشاورزی و صنعتی مطلوبی برخوردار است که با حمایت دولت و بخش خصوصی می‌توان به رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در این استان مهم کمک کرد.

وی گفت: در همین راستان در هر شهرستان استان سیستان و بلوچستان یک روستا را با اختصاص تسهیلات کافی، به عنوان روستای بدون بیکار معرفی می‌کنیم که در ایرانشهر روستای “کلینک اعظم خانی” به عنوان روستای بدون بیکار معرفی شده است.

نماینده ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم از ایرانشهر به عنوان جوانترین شهرستان کشور یاد کرد و گفت: مردم و بخش خصوصی از تسهیلاتی که مجلس و دولت پیش‌بینی کرده‌اند، استفاده کنند.

محمد نعیم امینی فرد افزود: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال رونق تولید نامگذاری شده، باید همه دست به دست هم دهیم و با استفاده از ظرفیت‌های منطقه در بخش‌های کشاورزی، معدنی، صنعت و گردشگری زمینه اشتغال جوانان را فراهم کنیم.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.