صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / کارشناسی داوری بازی استقلال و استقلال خوزستان
کارشناسی داوری بازی استقلال و استقلال خوزستان

کارشناسی داوری بازی استقلال و استقلال خوزستان

حیدر سلیمانی معتقد است کمک داوران اول و دوم بازی استقلال و استقلال خوزستان دو اشتباه تاثیرگذار در جریان بازی داشتند.

موعود بنیادی‌فر / استقلال و استقلال خوزستان/ پژمان مننتظری

حیدر سلیمانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد موعود بنیادی‌فر در این اظهار کرد: عملکرد آقای بنیادی‌فر خیلی خوب بود اما دو کمک داور این بازی اشتباهات تأثیرگذاری داشتند.

وی با اشاره به دقیقه چهارم بازی و دریافت کارت زرد از سوی داریوش شجاعیان گفت: آقای بنیادی‌فر با اخطار به شجاعیان نشان داد که قاطع است. اگر ضربه شجاعیان شدت بیشتری داشت، باید اخراج می‌شد ولی در این صحنه اخطار به بازیکن خاطی کافی بود.

این کارشناس داوری با بیان اینکه گل مرتضی تبریزی در دقیقه ۲۹ سالم بود، افزود: کمک داور اول در این صحنه اشتباه کرد و با بالا بردن پرچم آفساید، موجب از دست رفتن گل سالم استقلال شد و استقلال به گل دومش نرسید.

سلیمانی همچنین به اعتراض نورافکن در دقیقه ۴۹ مبنی بر اعمال خطای پنالتی به سود تیمش گفت: در این صحنه روی نورافکن خطا نشده چرا که عمل گرفتن به طور سالم از سوی مدافع استقلال خوزستان انجام نشد و بنیادی‌فر به درستی دستور به ادامه بازی داد.

این کارشناس داوری ادامه داد: در گل اول استقلال خوزستان، استقلالی‌ها اعتقاد داشتند که بازیکن حریف در موقعیت آفساید قرار دارد که این موضوع درست نیست و بازیکنان هر دو تیم روی یک خط قرار داشتند و گل نخست استقلال خوزستان سالم بود.

وی گل چهارم استقلال را مردود و آفساید عنوان کرد و افزود: گل چهارم استقلال باید آفساید اعلام می‌شد چرا که مرتضی تبریزی روی بازی دروازه‌بان تأثیر گذاشت و کمک داور دوم اشتباه کرد. وقتی مهاجم در وضعیت آفساید روی بازی حریف دخالت کند، بنابراین گل مردود است و گل چهارم استقلال آفساید و به اشتباه به ثمر رسید.

او همچنین اعلام خطای پنالتی به سود استقلال خوزستان و کارت زرد به سید حسین حسینی را درست دانست.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.