صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / مجیدی: قهرمان نشویم، چیزی از ارزش‌هایمان کم نمی‌شود/من فرزند استقلال هستم

مجیدی: قهرمان نشویم، چیزی از ارزش‌هایمان کم نمی‌شود/من فرزند استقلال هستم

سرمربی جدید استقلال می‌گوید با هر سمتی به این تیم کمک می‌کند چون هرچه دارد از این تیم است.

تمرین استقلال - فرهاد مجیدی - ایسما -

به گزارش کسب و کار نیوز، فرهاد مجیدی بعد از پیروزی تیمش مقابل استقلال خوزستان گفت: شانس ما با شکست برابر پدیده کم شد اما همیشه فوتبال است و اعجاز و امید. امیدوارم نتایج مسابقات مانند هفته‌های گذشته برای ما رقم بخورد. با توجه به مشکلاتی که داشتیم، بازیکنان ما زحمت کشیدند و اگر قهرمان نشویم نیز چیزی از ارزش‌های ما کم نمی‌شود.

وی درباره مشکلات دفاعی استقلال گفت: ما یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ را داریم و با ۱۲ گل خورده، بهترین هستیم. امروز ۳ امتیاز را می‌خواستیم و در زمان خوبی گل زدیم اما گلی که دریافت کردیم باعث شد باز بازی کنیم. از خط دفاعی تیم راضی هستم. ما امسال کمترین اشتباه را در دفاع داشتیم و منتظری و دانشگر از بهترین‌های لیگ امسال هستند.

مجیدی درباره ثبت نشدن نامش در لیست بازی اظهار کرد: موضوع مهمی نیست و من با هر سمتی و حتی تدارکات در خدمت تیم هستم. من فرزند استقلال هستم و هر چه دارم از استقلال است.

او درپاسخ به این سوال که آیا قبول دارد بازیکنانش استرس داشتند، گفت: استرس خاصی در بازیکنان ندیدم اما با توجه به شرایط جدول و نتایج دو هفته اخیر تیم ما تحت فشار بود. اولین مرتبه بود که سرمربی یک تیم بود و طبیعی بود که استرس داشته باشم. سعی کردم تمرکز خود را بالا ببرم و تیم را هدایت کنم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آینده تیمش را چطور ارزیابی می‌کند، بیان کرد: هیچ وقت به عقب بر نمی‌گردم و این تجربه من است. من آینده را می‌بینم و با قاطعیت می‌گویم این تیم یکی از بهترین‌های تاریخ باشگاه است و در هر پست ۲ بازیکن آماده داریم. یکی از کامل‌ترین تیم‌ها در زمان بازی‌گری و مربی‌گری من است. اگر به تیم ایمان نداشتم این پست را قبول نمی‌کردم. نمی‌خواهم شعار بدهم و قول بدهم اما استقلال را به جایگاه واقعی می‌رسانیم.

مجیدی در پاسخ به این سوال که چه انتظاری از باشگاه درباره آینده دارید، گفت: من از باشگاه انتظار دارم این تیم بماند و چند بازیکن به باشگاه اضافه شود. این تیم کمبودی ندارد و می‌تواند قهرمان شود.
وی در ادامه در واکنش به این موضوع که چه انتظاری از باشگاه درباره آینده خود دارید، گفت: باشگاه باید درباره من تصمیم بگیرد و من نمی‌توانم تصمیم بگیرم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.