صفحه اصلی / استان ها / چهارمحال و بختیاری / حمایت از کارگر نیازمند عملی کردن قوانین است
حمایت از کارگر نیازمند عملی کردن قوانین است

حمایت از کارگر نیازمند عملی کردن قوانین است

نماینده مجلس شورای اسلامی بر وضع قوانینی درست و عملی برای حمایت از کارگران تاکید کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی نیز علی رغم همه تلاش‌ها در بودجه سال جاری و برنامه ششم توسعه آنگونه که شایسته کارگران است عمل نکرده و حمایت از کارگر نیازمند کار بیشتر و عملی کردن قوانین است.

دستمزد کارگران

به گزارش کسب و کار نیوز – اردشیر نوریان ۱۱ اردیبهشت‌ماه در همایش روز کارگر و تقدیر از کارگران نمونه استان، با تبریک روز جهانی کار و کارگر و آغاز هفته معلم، گفت: امید است مسئولین و حکومت کنندگان قدر این دو قشر زحمت‌کش جامعه را نه فقط در بیان بلکه در اقدام و عمل بدانند.
نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شعار «رونق تولید» بدون توجه به کارگران معنی ندارد، افزود: همه مسئولین باید در حوزه مسئولیت خود تلاش کنند تا سطح معیشت کارگران را ارتقا دهند.
نوریان با اشاره به اینکه کارگران از روزهای ابتدایی انقلاب در تمام صحنه‌ها تاثیرگذار بوده‌اند، اظهار کرد: اگر روزی کارگران دست از کار بکشند صنعت و اقتصاد کشور مختل می‌شود.
وی تحصن کارگران را نقص کار مسئولین دانست و تصریح کرد: کارگران، کارفرمایان، صندوق‌های کارآفرینی و بازنشستگی وظایف خود را به درستی انجام داده‌اند و باید مسئولین حقوق آن‌ها را مدنظر قرار دهند.
نماینده مجلس شورای اسلامی بر وضع قوانینی درست و عملی برای حمایت از کارگران تاکید کرد و ادامه داد: مجلس شورای اسلامی نیز علی رغم همه تلاش‌ها در بودجه سال جاری و برنامه ششم توسعه آنگونه که شایسته کارگران است عمل نکرده و حمایت از کارگر نیازمند کار بیشتر و عملی کردن قوانین است.
نوریان با بیان اینکه در تحرکات اخیر همه هدف دشمن نارضایتی و عصبی کردن قشر کارگر کشور بود، خاطرنشان کرد: دشمنان فشار به قشر کارگر را در راستای تضعیف اقتصاد و معیشت دنبال می‌کنند در حالی که این قشر با درایت خود هرگز از صحنه بیرون نمی‌رود.
وی با اشاره به تلاش‌های کارگران در سال‌های انقلاب و حضور فعال در جنگ تحمیلی و تحریم‌های ظالمانه دشمنان، تصریح کرد: به جای آوردن شکر این نعمت نیازمند حمایت از کارگر و تنظیم قوانینی خوب است.
نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نجات کشور را در توجه جدی به قشر کارگر خواند و خاطرنشان کرد: باید مشکلات این قشر در موضوع بیمه‌ها، بازنشستگی و درمان تامین شود.
 

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

چهارمحال و بختیاری

نظارت بر فعالیت واحدهای پذیرایی بین‌راهی افزایش می‌یابد

به‌گزارش کسب و کار نیوز به‌ نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.