صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / از تعویض طلایی مجیدی تا بهت و شادی تماشاگران استقلال
از تعویض طلایی مجیدی تا بهت و شادی تماشاگران استقلال

از تعویض طلایی مجیدی تا بهت و شادی تماشاگران استقلال

استقلال در حالی که به نظر می‌رسید بازی‌شان با رقیب هم‌نام خوزستانی گره خورده، توانستند این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند.

استقلال و استقلال خوزستان

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های استقلال تهران و استقلال خوزستان امروز (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۴ بر ۲ آبی‌های پایتخت به پایان رسید.

فرهاد مجیدی در این نیمه خیلی زود تصمیم به تعویض گرفت و در دقیقه ۵۲ امید نورافکن را از زمین بیرون کشید و رضا کریمی را وارد میدان کرد؛ تعویضی که جواب داد و کریمی گل دوم استقلال تهران را به ثمر رساند. کریمی پس از این گل در آغوش فرهاد مجیدی قرار گرفت و پس از آن سجده شکر کرد.

با این حال این گل ماندگار نبود و ۱۰ دقیقه بعد روی جا ماندن مدافعانش به مهاجم استقلال خوزستان اجازه داد تا با حسینی تک به تک شود که در این صحنه دروازه‌بان استقلال مجبور به ارتکاب خطای پنالتی شد. این ضربه تبدیل به گل شد که منجر به سکوت و اعتراضات برخی تماشاگران تا زدن گل سوم استقلال شد.

بازیکنان استقلال خوزستان زمانی که بازی با نتیجه مساوی پیگیری می‌شد چندین بار به روی زمین افتادند که از نظر آبی‌های پایتخت اتلاف وقت تلقی شد و در یک مورد هم به بازی ادامه دادند و به مصدومیت بازیکن خوزستانی توجه نکردند. این اقدام باعث شد نیمکت تیم خوزستانی به شدت اعتراض کنند.

هواداران استقلال پس از این که بازی با پیروزی آن‌ها به پایان رسید به شدت فرهاد مجیدی را تشویق کردند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.