صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / ارائه خدمات ویژه آکادمی ملی پارالمپیک به قهرمانان برای المپیک توکیو
ارائه خدمات ویژه آکادمی ملی پارالمپیک به قهرمانان برای المپیک توکیو

ارائه خدمات ویژه آکادمی ملی پارالمپیک به قهرمانان برای المپیک توکیو

سرپرست آکادمی ملی پارالمپیک گفت: با توجه به این که در سال کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو قرار داریم، سعی داریم بهترین خدمات را به ورزشکاران پارالمپیکی در آکادمی ارایه دهیم تا بدون دغدغه خود را برای مسابقات کسب سهمیه آماده کنند.

ساختمان آکادمی ملی پارالمپیک

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، دکتر محمدرضا محمودخانی، درباره مأموریت اصلی خود به عنوان سرپرست آکادمی ملی پارالمپیک افزود: تمام تلاش بر این است که با ایجاد هم‌افزایی بیشتر با آکادمی ملی المپیک بستر مناسبی را برای ورزشکاران پارالمپیکی ایجاد کنیم تا با استفاده از خدمات و تجهیزات آکادمی در شرایط بهتری خود را برای مسابقات کسب سهمیه بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو آماده کنند.

وی گفت: امسال سعی داریم جایگاه آکادمی ملی پارالمپیک را نسبت به گذشته پررنگ‌تر کنیم و حمایت‌های بیشتری را از ورزشکاران و مدال‌آوران پارالمپیکی که برای آماده‌سازی خود تحت فشار سنگین تمرینات هستند، ارائه دهیم.

سرپرست آکادمی ملی پارالمپیک اظهار کرد: با توجه به شرایط جسمانی ورزشکاران معلول، نیازمند خدمات ویژه‌ای از جمله پایش سلامت، تندرستی، مشاوره‌های روانشناسی و تخصصی، استفاده از مکمل‌ها و… هستند که امسال سعی داریم این خدمات را همانند ورزشکاران و مدال‌آوران المپیک با همکاری رضا قراخانلو رئیس آکادمی ملی المپیک در اختیار مدال‌آوران معلول نیز قرار دهیم تا بدون دغدغه و در آرامش کامل خود را برای مسابقات آماده کنند.

محمودخانی اضافه کرد: با تعامل و همکاری خوبی که با آکادمی ملی المپیک داریم امسال شاهد تغییرات و تحولات مثبتی در آکادمی ملی پارالمپیک در جهت خدمات رسانی به ورزشکاران معلول خواهیم بود.

وی در پایان اظهار کرد: به عنوان سرپرست جدید آکادمی ملی پارالمپیک و نماینده پارالمپیک تلاش خواهم کرد تعامل و هم‌افزایی بیشتری را با آکادمی ملی المپیک داشته باشم تا کاستی‌هایی که در گذشته برای ورزشکاران و مدال‌آوران پارالمپیکی وجود داشت، مرتفع و فضای بهتری را از نظر تجهیزات و ارائه خدمات تخصصی‌تر به ورزشکاران معلول فراهم کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.