صفحه اصلی / استان ها / سمنان / سرمایه صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی افزایش می‌یابند

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی:

سرمایه صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی افزایش می‌یابند

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی با اشاره به افزایش تنوع خدمات تسهیلاتی به بهره‌برداران کشاورزی در سال جاری گفت: افزایش سرمایه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی یکی از برنامه‌های این شرکت در سال ۹۸ است.

کشاورزی

به گزارش کسب و کار نیوز، سید عبدالکریم رضوی اردکانی در حاشیه سفر به استان سمنان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رویکرد امسال صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در کشور مبتنی بر برنامه‌های توسعه است.

وی افزود: انتظار می‌رود با تقویت سرمایه صندوق‌های استانی و حمایت اعتباری و تسهیلاتی از توسعه بخش کشاورزی، توان این صندوق‌ها را در راستای تنوع بخشی خدمات به تولیدکنندگان بخش کشاورزی بکار گیریم.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی کشور ایجاد تنوع بیشتر در شیوه‌های خدمت در این صندوق‌ها را از دیگر رویکردهای مهم شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی کشور در سال ۹۸ عنوان کرد و اضافه کرد: آنچه امسال در صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی کشور اتفاق می‌افتد این است که سرمایه این صندوق‌ها با مشارکت مردم و دولت از منابع مختلف پیش‌بینی شده در قانون افزایش می‌باید.

رضوی اردکانی ابراز امیدواری کرد تا با این برنامه‌ها منابع صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در استان‌های کشور تقویت شده و تنوع خدمات و فعالیت‌های این صندوق‌ها افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی کشور با اشاره به اینکه اکنون میزان سرمایه این صندوق در کشور حدود یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان است ابراز امیدواری کرد تا با اجازه‌ای که قانونگذار به این صندوق داده است؛ سرمایه آن از محل فروش اموال مازاد جهاد کشاورزی به میزان ۷۰ میلیارد تومان افزایش یابد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سپهبد قاسم سلیمانی

لغو همه کنسرت‌های موسیقی در سمنان تا ۲۵ بهمن

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.