چهارشنبه , ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / منصوریان: در زمان مناسبی تلنگر خوردیم

منصوریان: در زمان مناسبی تلنگر خوردیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن بعد از شکست تیمش برابر سایپا گفت: فکر می‌کنم اگر قرار بود تلنگر بخوریم بهترین زمان ممکن امروز بود. به اندازه کافی تمرکز کافی را نداشتیم.

علیرضا منصوریان

به گزارش کسب و کار نیوز، علیرضا منصوریان پس از شکست تیمش برابر سایپا اظهار کرد: از هوادارانی که امروز به ورزشگاه آمدند و حمایت کردند تشکر می‌کنم. ما امروز در اصفهان دیگر احساس تنهایی نمی‌کنیم و واقعاً یک یار دوازدهم داریم. امروز واقعاً از ما خوب حمایت کردند. بازیکنانمان امروز سعی کردند کارهایی که ما می‌خواهیم را انجام بدهند و موقعیت‌هایی هم به دست آوردند. به تیم علی دایی هم تبریک می‌گویم. آنها می‌دانستند باید چه کاری انجام بدهند. زمانی هم که از تیم حریف عقب بودیم تلاش کردیم به بازی برگردیم و این موضوع باعث شد هم تلاش کنیم گل نخوریم و هم به گل برسیم. در کل از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و فکر می‌کنم اگر قرار بود تلنگر بخوریم بهترین زمان ممکن امروز بود. به اندازه کافی یعنی از خود من تا جوان‌ترین بازیکن تیم امروز تمرکز کافی را نداشتیم. دوست ندارم بگویم فشار مسابقات تیم ما را اذیت کرد چون ما ۲۴ بازیکن آماده داریم.

وی افزود: ما روی بازیکنی چون قاسم حدادی‌فر ریسک کردیم چرا که او بازیکنی است که در وسط زمین همه بازیکنان را به یکدیگر متصل می‌کند. ما تیممان را طوری آماده کرده‌ایم که نمی‌توانیم باخت را بپذیریم اما باید قبول کنیم که حریف واقعاً زحمت کشید و تلاش کرد. نیمه دوم بهتر از نیمه اول بودیم اما حریف می‌دانست چه می‌خواهد. الان هم در رختکن به بازیکنانم گفتم حتماً دو رکعت نماز شکر بخوانید چون در بهترین زمان ممکن تلنگر خوردید. شاید اگر این اتفاق عجیب رخ نمی‌داد ما در خوابی فرو می‌رفتیم که بعداً در شرایط بدی می‌باختیم. در آسیا فعلاً نه آرامش داریم و نه تضمینی برای صعود ما وجود دارد. باید یک امتیاز دیگر بگیریم و اگر سه امتیاز بگیریم به عنوان تیم نخست صعود می‌کنیم.

ادامه دارد…

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.