صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / روسیه و سوریه خواهان ورود سازمان‌ملل و صلیب‌سرخ به اردوگاه الرکبان

روسیه و سوریه خواهان ورود سازمان‌ملل و صلیب‌سرخ به اردوگاه الرکبان

روسیه و سوریه امروز (سه‌شنبه) تاکید کردند بخش بزرگی از کمک انسان‌دوستانه برای ساکنان اردوگاه الرکبان به دست شبه‌نظامیان می‌افتد و از ایالات متحده خواستند تا دسترسی به این اردوگاه را برای نمایندگان سازمان‌های بین‌المللی بشردوستانه و دمشق تضمین کند.

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، براساس این بیانیه طرف‌های روس و سوری مکررا تاکید دارند اگر کمک انسانی برای شهروندان عادی سوریه‌ ارسال شود، با آن مخالفتی ندارند. با این حال تجربه ارسال اولین و دومین محموله انسانی که نظارت سازمان ملل متحد ارسال شد نشان داد بخش مهمی از غذا و ملزومات اساسی که برای آوارگان اردوگاه الرکبان بود به دست شبه‌نظامیان افتاد.

در بیانیه مشترک روسیه و سوریه آمده است: تنها چیزی که می‌تواند توزیع شفاف کمک انسانی را تضمین کند دسترسی مستقیم نمایندگان آژانس‌های امدادی سازمان ملل متحد، دولت سوریه و صلیب سرخ سوریه است که می‌توانند در محل درباره گام‌های دیگری در راستای نجات جان انسان‌ها تصمیم‌گیری کنند.

این بیانیه همچنین تاکید دارد روند خروج ساکنان این اردوگاه بسیار کند است و “ایالات متحده برای نگه داشتن ساکنان الرکبان به عنوان سپر انسانی با هدف حفظ اشغال التنف” تلاش می‌کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.