صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / بوکس ایران در گوشه رینگ!
بوکس ایران در گوشه رینگ!

وقتی تفرقه حرف اول را می‌زد

بوکس ایران در گوشه رینگ!

در حالی که بوکس ایران حال و روز خوبی ندارد، کنار هم بودن خانواده بوکس می‌تواند این رشته را به ساحل آرامش برساند اما وجود دو جبهگی میان اعضای خانواده این رشته باعث شده تا روز به روز شاهد افت این رشته ورزشی باشیم.

مسابقات قهرمانی بوکس کشور

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم ملی بوکس ایران که خود را برای حضور در رقابت‌های جهانی و انتخابی المپیک آماده می‌کند، با ۹ ملی‌پوش در رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ تایلند شرکت کرد که نتایج بسیار ضعیفی را با کسب تنها یک مدال برنز به ثبت رساند تا بار دیگر مورد انتقاد اهالی ورزش و خود خانواده بوکس قرار بگیرد. اتفاقی که هر ساله برای این رشته ورزشی رخ می‌دهد.

یکی از دلایلی که می‌توان آن را دلیل ضعف بوکس در این سال‌ها دانست، وجود چند دستگی‌ها در میان اعضای خانواده این رشته است که باعث شده تا اصل مطلب که موفقیت بوکس است به فراموشی سپرده شود. بدون شک اختلاف نظر در همه مسائل میان همه افراد وجود دارد اما، موضوعی که این روزها بیش از هرچیزی به بوکس ایران ضربه می‌زند تقسیم سرمایه‌های این رشته به دو جبهه متضاد است. هر دو طرف منتظر فرصتی هستند تا در سایه بوکس جبهه دیگر را مورد نقد قرار دهند، بدون آنکه توجهی به هویت واقعی بوکس کشور داشته باشند.

در همین چند روز اخیر بارها شاهد مصاحبه‌های اهالی بوکس بر علیه یکدیگر بودیم اما هیچ یک از آن‌ها در مصاحبه‌های خود دلیلی قانع کننده برای ناکامی تیم ملی بیان نکرده‌اند، جز اینکه با لحنی تخریب‌گر یکدیگر را مورد نقد قرار دهند. مسلماً نفراتی چون احدی، استکی و… بازوهای بوکس کشور برای موفقیت در میادین بین‌المللی هستند که باید در کنار هم باشند؛ اتفاقی که این روزها کاملاً به فراموشی سپرده شده و تنها شاهد خشونت در این خانواده هستیم که به نظر می‌رسد ورود و نقش پیشکسوتان این رشته برای به پایان رساندن آن می‌تواند پر اهمیت باشد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.