صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / نخستین تندیس ملی باشگاه برتر به سایپا اهدا شد
نخستین تندیس ملی باشگاه برتر به سایپا اهدا شد

نخستین تندیس ملی باشگاه برتر به سایپا اهدا شد

نخستین تندیس‌های ملی باشگاه‌داری روز سه شنبه ده اردیبهشت به ۱۳ باشگاه فعال در حوزه‌های ورزش قهرمانی و همگانی اعطا و باشگاه ساپیا به عنوان باشگاه برتر حرفه ای معرفی شد.

اهدا تندیس باشگاه داری

به گزارش کسب و کار نیوز، رجبی رئیس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران در آئین نخستین اعطای تندیس ملی باشگاهداری گفت: در کلاس درس دانشکده تربیت بدنی این سوال همواره مطرح می‌شود که خانواده‌ها فرزندان خود را به کدام باشگاه ورزشی بفرستند که این یکی از دغدغه هاست.

وی افزود: مراکز آموزشی به دلیل مسؤلیت اجتماعی و آموزشی در این زمینه سهیم هستند و امروز قرار است در این مراسم از باشگاه‌های برتر تجلیل به عمل آوریم. این طرح توسط دانشکده تربیت بدنی و با همکاری وزارت برگزار می‌شود.

رئیس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران هدف از برپایی این آئین را استاندارد کردن باشگاه‌ها و ایجاد فضای امن و سالم برای بهبود فضای کسب و کار باشگاه‌های ورزش کشور و ساماندهی آنها و در نهایت رشد ورزش کشور دانست.

رجبی گفت: هرچند در این زمینه تجربه نداریم اما تلاش داریم در جهت استانداردسازی باشگاه‌ها گام مؤثری برداریم. بنابراین دبیرخانه دائمی این طرح در این دانشکده برپا خواهد شد

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.