صفحه اصلی / اقتصادی / اقتصاد کلان / روال خصوصی سازی پالایشگاه کرمانشاه کاملا قانونی است
روال خصوصی سازی پالایشگاه کرمانشاه کاملا قانونی است

معاون پارلمانی رئیس جمهور عنوان کرد

روال خصوصی سازی پالایشگاه کرمانشاه کاملا قانونی است

دکتر حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور و عضو سابق حقوقدانان شورای نگهبان ضمن تاکید بر قانونی بودن روال واگذاری پالایشگاه کرمانشاه گفت: روال خصوصی سازی پالایشگاه کرمانشاه کاملا قانونی است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان خصوصی سازی، بولتن نیوز به نقل از طلوع کرمانشاه نوشت: دکتر حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور و عضو سابق حقوقدانان شورای نگهبان ضمن تاکید بر قانونی بودن روال واگذاری پالایشگاه کرمانشاه گفت: روال خصوصی سازی پالایشگاه کرمانشاه کاملا قانونی است.

وی گفت: پس از واگذاری پالایشگاه کرمانشاه به بخش خصوصی ، نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ، اعتراض خود را به بنده اعلام کردند و بنده نیز اعتراض آنان را به آقای طیب نیا وزیر اقتصاد و دارایی وقت ارجاع دادم و ایشان نیز دستور بررسی نحوه ی واگذاری پالایشگاه را صادر کردند.

وی ادامه داد: پس از پایان بررسی وزارت اقتصاد از نحوه واگذاری پالایشگاه ، وزیر اقتصاد صراحتا از قانونی بودن این واگذاری خبرداد اما نمایندگان استان کرمانشاه نپذیرفتند و ما نیز درخواست آنان را به رئیس جمهور تقدیم کردیم و ایشان نیز دستور بررسی مجدد صادر کردند.

معاون رئیس جمهور افزود: از نحوه واگذاری این پالایشگاه به بخش خصوصی کاملا تحقیق و تفحص گردید و در پایان شواهد از قانونی بودن این واگذاری حکایت میکرد . نمایندگان استان کرمانشاه باز هم قانع نشدند و به قوه قضائیه شکایت کردند و پس از بررسی ها ، رای مرجع قضائی این واگذاری را قانونی اعلام کرد.

دکتر حسینعلی امیری در پایان خاطرنشان کرد: مع الوصف نمایندگان شکایت تازه ای را به قوه قضائیه ارسال کرده اند و این درحالی است که مجلس نیز رای بر قانونی بودن روال خصوصی سازی پالایشگاه داده است اما دولت باز هم از بررسی مجدد استقبال میکند و مانعی نمی بیند چرا که قانونی بودن این واگذاری چندین مرتبه طبق اعلام مراجع مختلف کشور ، تائید شده است و منافع مردم برای دولت ملاک خواهد بود.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.