چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / سیستان و بلوچستان / تولید روزانه ۴۰۰ تن زباله در زاهدان
تولید روزانه ۴۰۰ تن زباله در زاهدان

تولید روزانه ۴۰۰ تن زباله در زاهدان

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری زاهدان گفت: در شهر زاهدان روزانه حدود ۴۰۰ تن زباله تولید می‌شود.

تیغ زباله‌های عفونی زیر گلوی مردم  اراک

به گزارش کسب و کار نیوز، حسین زهی افزود: طرح تفکیک زباله از مبدا هفت ماه است با همکاری شهرداری منطقه یک اجرا شده و تاکنون ۱۰۰ تن زباله خشک از مردم دریافت کرده‌ایم.

وی گفت: در صورت موفق بودن، این طرح در تمامی مناطق شهرداری زاهدان اجرا می‌شود.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر زاهدان نیز گفت: اگر چه اجرای امور عمرانی، توسعه فضای سبز، جمع‌آوری زباله و سایر امور از این دست به عنوان یکی از ابعاد همواره در دست اقدام است اما این کافی نیست و باید به بُعد اجتماعی و انسان محوری شهرها نیز به صورت ویژه توجه شود.

بحرپیما تصریح کرد: انتظار داریم تمامی دستگاه‌ها به این بُعد مهم توجه کنند و حرمت اسلامی انسان‌ها را آنطوری که مورد نظر دین مبین اسلام است مد نظر قرار دهند،  به انسان محوری در فضاهای شهرها بپردازند و برای اموری از قبیل مناسب‌سازی فضاهای شهری برای شهروندان به ویژه معلولان و سالمندان گرامی نیز اهمیت قائل شوند.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر زاهدان در ادامه به موضوع الکترونیکی کردن امور جهت ارائه خدمات به شهروندان اشاره و اظهار کرد: یکی از امور مهمی که همواره به آن تاکید کرده‌ایم موضوع مکانیزاسیون کردن امور به ویژه صدور پروانه ساختمانی و اخذ عوارض بوده چرا که تحقق این امر شفاف‌سازی و تنویر افکار عمومی را در مباحث مالی در پی خواهد داشت.

وی افزود: با تلاش همکاران ما در مجموعه شهرداری زاهدان خوشبختانه تحقق بالای ۹۰ درصدی بودجه شهرداری زاهدان را در سال گذشته شاهد بودیم که این خود یک امر بی‌سابقه‌ای است و نشان از درایت و تلاش مضاعف همکاران ما در شهرداری دارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, داوود شاقوزایی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.