صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / تحقق ۸۰ درصد خواسته‌های اهالی منطقه ۴

معاون فرماندار تهران خبر داد:

تحقق ۸۰ درصد خواسته‌های اهالی منطقه ۴

معاون عمرانی فرمانداری تهران از اجرایی‌شدن ۸۰ درصد خواسته‌های اهالی منطقه ۴ در دیدار با فرماندار و نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز، غلامحسین آرام در نشست بررسی مشکلات اهالی منطقه ۴ که در مسجد باب‌الحوائج این منطقه برگزار شد، گفت: سال گذشته در شهریورماه نخستین جلسه دیدار فرماندار تهران و نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی در منطقه ۴ برگزار شد و مشکلات اهالی احصا شد. تا به امروز تمامی این مشکلات پیگیری شده و نهایتاً از ۱۵ مصوبه‌ای که در جلسه نخست مقرر شد که مورد پیگیری قرار بگیرد تا به امروز ۱۱ مصوبه اجرایی شده و چهار مصوبه دیگر نیز در حال اجراست.

وی افزود: موضوع انتقال دکل‌های برق که از خواسته‌های بحق مردم است، پیگیری شده است و توافقی با برق‌ منطقه‌ای تهران انجام شده و بودجه لازم برای انتقال این دکل‌ها تعیین شده است. درخواست تأمین بودجه توسط فرمانداری پیگیری شده و امیدواریم تا پایان امسال منتج به نتیجه مطلوب شود. البته باید به این نکته توجه داشته باشیم که ابتدا این دکل‌ها وجود داشته و در سنوات بعدی ساخت و سازها در اطراف آن انجام شده است. با این حال این یک خواست بحق مردم است و باید در جهت رضایت‌مندی مردم انجام شود.

معاون عمرانی فرمانداری تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود به موضوع صدور سند برای املاک شهروندان در منطقه ۴ به عنوان یکی دیگر از خواسته‌های اهالی این منطقه اشاره کرد و افزود: چندین جلسه برای تعیین تکلیف املاکی که سند ندارند، با اداره ثبت برگزار شد و نهایتاً مقرر شد شهرداری منطقه ۴ محلی را در اختیار ادارات ثبتی که به این منطقه مرتبط هستند، قرار دهد تا با استقرار نمایندگان این ادارات ثبت محله به محله نسبت به صدور املاک شهروندان اقدام شود.

وی افزود: منطقه ۴ با جمعیتی معادل ۹۶۵ هزار نفر پرجمعیت‌ترین منطقه تهران محسوب می‌شود به شکلی که تنها ۱۲۵ هزار نفر دانش‌آموز در این منطقه مشغول به تحصیل هستند. لذا این منطقه ویژه است و نیازمند پیگیری‌های ویژه برای حل مشکلات اهالی آن است. خوشبختانه این منطقه یکی از پیگیرترین شورایاری‌ها را دارد.

وی تاکید کرد: ۸۰ درصد مصوبات جلسه قبلی دیدار با اهالی عملیاتی شده و ۲۰ درصد دیگر نیز توسط فرمانداری تهران و نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری است.

آرام به موضوع سدمعبر در منطقه ۴ به عنوان یکی دیگر از معضلات این منطقه اشاره کرد و افزود: امروز مصوبه‌ای در شورای اداری شهرستان تهران توسط فرماندار تهران صادر شد که براساس آن در کل شهر تهران نسبت به رفع معضل سد معبر اقدام خواهد شد و با همکاری شهرداری تهران به زودی این مشکل حل خواهد شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تعیین قیمت بلیت اتوبوس برای نوروز به‌ تعویق افتاد

به گزارش کسب و کار نیوز، احمد رضا عامری رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسافربری گفت: روز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.