چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / انتقاد دایی از وضعیت سایپا: تنهاتر از همیشه‌ایم/ دیگر نهار هم به ما نمی‌دهند!

انتقاد دایی از وضعیت سایپا: تنهاتر از همیشه‌ایم/ دیگر نهار هم به ما نمی‌دهند!

سرمربی تیم فوتبال ساپیا می‌گوید تیمش در دیدار برابر ذوب‌آهن فرصت‌های زیادی برای گلزنی به دست ‌آورد.

علی دایی

به گزارش کسب و کار نیوز، علی دایی پس از پیروزی تیمش برابر ذوب‌آهن در نشست خبری اظهار کرد: امروز یکی از بهترین بازی‌های ما بود و با شناختی که از ذوب‌آهن داشتیم، به خوبی این تیم را کنترل کردیم و فرصت چندانی به آن‌ها ندادیم و سعی کردیم کناره‌ها را ببندیم و در عمق هم هیچ فرصتی به حریف ندادیم. ذوب‌آهن به این معروف است که از دفاع به حمله به خوبی عمل می‌کند و ما این موضوع را می‌دانستیم. امروز فرصت‌های زیادی هم از دست دادیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

وی افزود: به بازیکنانم تبریک می‌گویم که با غیرت تلاش کردند چون واقعاً تنها بودند. ما تنهاتر از گذشته‌ایم. نه کسی در تمرینات ما می‌آید نه کسی در باشگاه از ما خبری می‌گیرد. قبلاً یک نهار می‌دادند که آن هم صاحب رستوران گفته به دلیل بدهی نمی‌توانم به شما نهار بدهم! بازیکن هم که به طور کامل در اختیار ندارم و با این حال سارفو چند روز است به تمرین نمی‌آید. امروز از بازیکنان جوان در حساس‌ترین نقطه خط دفاع استفاده کردیم که واقعاً عالی کار کردند. ما امروز مستحق پیروزی بودیم و شاید فشار بازی‌ها باعث شده بود طراوت همیشگی را نداشته باشیم.

دایی تصریح کرد: زمانی که با سایپا به قهرمانی لیگ رسیدیم آقای هاشمی مدیرعامل باشگاه بود و همه از تیم حمایت می‌کردند. از مدیرعامل کارخانه تا باغبان از ما حمایت کردند. الان متأسفانه کسی از ما حمایت نمی‌کند. ما باید سه بازی دیگر انجام دهیم و با این حال برخی بازیکنان ما ۶۰ درصد دریافتی داشته‌اند و برخی ۵۰ درصد پول گرفته‌اند. با این شرایط بازیکن چطور بازی کند؟

ادامه دارد…

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.