صفحه اصلی / سرخط خبرها / آخر هفته‌ بارانی در برخی مناطق کشور
آخر هفته‌ بارانی در برخی مناطق کشور

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی خبر داد

آخر هفته‌ بارانی در برخی مناطق کشور

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از برقراری جو پایدار در بیشتر مناطق کشور طی روز آینده خبر داد و گفت: پنجشنبه (۱۲ اردیبهشت) در بخش‌هایی از استان‌های مازندران، گیلان، تهران، البرز و قزوین بارش پراکنده باران با احتمال رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

تهران بارانی در آخرین روزهای تابستان

احد وظیفه اظهارکرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز (۱۰ اردیبهشت) در بخش‌های از شمال غرب کشور، ارتفاعات البرز و دامنه‌های جنوبی آن، بخش‌هایی از شمال استان مرکزی، ارتفاعات کرمان و قسمت‌هایی از شمال شرق کشور بارش پراکنده باران و گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، وی با اشاره به اینکه فردا (۱۱ اردیبهشت) در غالب مناطق کشور جوی پایدار خواهد بود، گفت‌: طی روز پنجشنبه (۱۲ اردیبهشت) در بخش‌هایی از استان‌های مازندران، گیلان، ارتفاعات البرز و دامنه‌های جنوبی آن شامل استان‌های تهران، البرز، قزوین همچنین بخش‌هایی از زاگرس مرکزی و شمال شرق کشور بارش پراکنده باران با احتمال رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق کشور

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه تا روز جمعه (۱۳ اردیبیهشت) روند افزایش نسبی دما در اکثر مناطق کشور پیش‌بینی می‌شود، گفت: طی سه روز آینده در بخش‌هایی از استان‌های کرمان، سیستان‌ و بلوچستان و شرق هرمزگان وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و دید افقی پیش‌بینی می‌شود.

وزش باد شدید در زابل

وظیفه با بیان اینکه فردا (۱۱ اردیبهشت) در زابل وزش باد به بیشترین مقدار خود طی سه روز آینده می‌رسد، اظهار کرد: امروز (۱۰ اردیبهشت) مرکز و نیمه شرقی خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان به سبب وزش باد شدید مواج پیش‌بینی می‌شود همچنین اواخر روز پنجشنبه (۱۲ اردیبهشت) و طی روز جمعه (۱۳ اردیبهشت) در سواحل شمالی کشور و اردبیل افزایش محسوس دما را خواهیم داشت.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان با اشاره به وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا و پس فردا (۱۱ و ۱۲ اردیبهشت) صاف در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران طی این دو روز به ترتیب ۲۵ و ۱۳ درجه سانتیگراد و ۲۷ و ۱۵ درجه سانتیگراد خواهد بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.