صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / کلاهبرداری از ملی‌پوش سابق فوتسال در اندونزی
کلاهبرداری از ملی‌پوش سابق فوتسال در اندونزی

کلاهبرداری از ملی‌پوش سابق فوتسال در اندونزی

دروازه‌بان ایرانی تیم واموس اندونزی می‌گوید این باشگاه از او کلاهبرداری کرده و با جعل سند، حقش را خورده است.

مصطفی نظری

مصطفی نظری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حضورش در لیگ اندونزی گفت: متأسفانه اعتمادی که به برخی کردم پوچ از آب در آمد. آن چیزی که این دوست عزیز قبل از رفتن من به اندونزی می‌گفت، دروغ از آب درآمد و مرا دل زده کرد. من لیگ را به خوبی و خوشی تمام کردم اما در حالی که قراردادم ۶ ماهه بود، به یکباره قرارداد را پنج ماهه کردند. در واقع باشگاه واموس اندونزی جعل سند کرد تا پولم را کامل ندهد.

او افزود: از این پس می‌خواهم خودم قراردادم را ببندم. پیشنهاد خوب دیگری از اندونزی دارم و صحبت‌های اولیه را انجام داده‌ایم ولی این بار به افرادی مثل آن آقا در واموس اعتماد نخواهم کرد. در قرارداد قبلی با واموس، آن فرد خودش را سر بزنگاه کنار کشید. او در موضوع “محمدرضا کرد” (بازیکن دیگر واموس) هم این کار را کرد. فرهاد فخیم (بازیکن سابق واموس) هم می‌تواند شهادت دهد که وقتی این آقا از ایران خارج می‌شود، به خاطر پول چه کار می‌کند. به او در ایران تیم نمی‌دهند و وقتی هم می‌دهند، تیم سقوط کرده اما او در اندونزی ادعاهایی دارد.

نظری هم‌چنین عنوان کرد: همین بلا را سر “محمدرضا کرد” هم آوردند و قراردادش را کم کردند تا نتواند حقش را بگیرد. آن قدر شرایط را برای‌مان سخت کردند که حاضر بودیم پول‌مان را هم بدهیم و برگردیم. توصیه‌ام به جوان‌ها در اندونزی این است که فریب این افراد را نخورند. من هم به زودی از این باشگاه به AFC شکایت خواهم کرد.

بهترین دروازه‌بان جهان در سال ۲۰۱۰، اضافه کرد: سطح فوتسال اندونزی از ایران پایین‌تر اما به خاطر شرایط مالی که برای همه بازیکنان ایرانی پیش آمده، من هم ترجیح دادم در خارج از کشور بازی کنم. در لیگ اندونزی، دو ماه بهترین بازیکن لیگ شدم اما به دلیل مصدومیت فینال را از دست دادم. خدا را شکر تیم هم قهرمان شد اما برای جام باشگاه‌های آسیا در واموس نمی‌مانم.

مصطفی نظری در پایان درباره شایعه مذاکره‌اش با یکی از تیم‌های لیگ برتری به ایسنا، گفت‌: با هیچ تیمی قرارداد ندارم و برخی به دنبال این هستند تا از نام من سو استفاده کنند. باید بگویم هیچ پیشنهادی از لیگ ایران ندارم چون فوتسال ایران هنوز در خواب زمستانی است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.