صفحه اصلی / اقتصادی / راه و شهرسازی / سهم ۴۰ درصدی ایران در پروازهای بین ایران و ترکیه

رئیس سازمان هواپیمایی خبر داد

سهم ۴۰ درصدی ایران در پروازهای بین ایران و ترکیه

رئیس سازمان هواپیمایی با بیان اینکه در حال حاضر هفته‌ای ۸۰ تا ۸۲ پرواز بین ایران و ترکیه برقرار است و بیشترین پرواز بین کشورها را ایران و ترکیه دارند، گفت: سهم ایران در‌ پروازهای بین ایران و ترکیه، حدود ۴۰ درصد است.

به گزارش کسب  و کار نیوز به نقل از فارس، علی عابدزاده امروز در حاشیه کمیسیون مشترک حمل و نقل ایران و ترکیه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ‌در اجلاس امروز، گسترش پروازهای بین ایران و ترکیه مطرح‌ و قرار شد سطح پرواز‌ها بین طرفین افزایش یابد.

‌معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: فعلاً شرایط کشور طوری است که صلاح است سطح پروازهای ما با دنیا کاهش نیابد و با توجه به آنکه برخی کشورها پروازهای خود ‌را به ایران قطع کرده‌اند، ضرورت دارد شرایط به گونه ایجاد شود که از طریق دیگر خطوط هوایی که مایل هستند به ایران بیایند، این کمبودها جبران شود.

‌رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در حال حاضر هفته‌ای ۸۰ تا ۸۲ پرواز بین ایران و ترکیه برقرار است و بیشترین پرواز بین کشورها را ایران و ترکیه دارند.

عابدزاده تأکید کرد: سهم ایران در‌ پروازهای بین ایران و ترکیه، حدود ۴۰ درصد است.

‌رئیس سازمان هواپیمایی کشوری درباره طرح مشکل تأمین سوخت هواپیما‌های ایرانی در فرودگاه‌های ترکیه و پیگیری موضوع در اجلاس امروز، فقط گفت که ‌ما فقط این را دنبال می‌کنیم که‌ صنعت هوایی و وزارت راه و شهرسازی منافع ملی کشور را تامین کنند.

‌معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه درخواست‌های زیادی برای راه‌اندازی مسیرهای هوایی جدید داریم، درباره ورود هواپیماهای جدید به کشور گفت: این اخبار محرمانه است.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.