صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / دانشگاه گیلان در ردیف یک درصد دانشگاه های برتر جهان است
دانشگاه گیلان در ردیف یک درصد دانشگاه های برتر جهان است

رئیس دانشگاه گیلان:

دانشگاه گیلان در ردیف یک درصد دانشگاه های برتر جهان است

رئیس دانشگاه گیلان به قرار گرفتن جایگاه دانشگاه گیلان در ردیف یک درصد دانشگاه‌های برتر جهان اشاره کرد و گفت: سیاست مدیریت دانشگاه گیلان این است که در پیشبرد امور به متن کار بپردازد و خود را درگیر حواشی نکند.

دانشگاه گیلان

به گزارش کسب و کار نیوز، احمد رضی امروز (دوشنبه ۹ اردیبهشت) در دیدار کارکنان دانشگاه گیلان با نماینده ولی فقیه در گیلان به تحصیل ۱۷ هزار دانشجو و وجود ۶۰۰ عضو هیئت علمی در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: دانشگاه گیلان بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی شمال کشور است.

وی به قرار گرفتن جایگاه دانشگاه گیلان در ردیف یک درصد دانشگاه‌های برتر جهان اشاره کرد و افزود: سیاست مدیریت دانشگاه گیلان این است که در پیشبرد امور به متن کار بپردازد و خود را درگیر حواشی نکند.

رضی با اشاره به اینکه ایجاد همگرایی و پرهیز از واگرایی به ویژه در امور فرهنگی دانشگاه بسیار کمک کننده است، بیان کرد: برنامه محوری از سیاست‌های دانشگاه گیلان بوده و در این راستا برنامه راهبردی و برنامه پنج ساله دانشگاه تدوین شده است.

رئیس دانشگاه گیلان تربیت نیروی متخصص ماهر، تولید دانش و مشارکت در برطرف کردن تخصصی مشکل جامعه در راستای تولید دانش نافع را از مأموریت‌های این دانشگاه برشمرد و تصریح کرد: تعداد قراردادهای دانشگاه گیلان با بیرون به سرعت در حال افزایش است با اینکه پایان نامه‌ها باید در مسیر برطرف کردن مسائل استان و کشور باشد.

رضی بر ارتقای رابطه دانشگاه گیلان با بخش‌های مختلف جامعه تاکید کرد و یادآور شد: دانشگاه باید دیوار ذهنی اطراف خود را بردارد تا محصولات ارگانیک رشد کند زیرا در آن موقع دانشگاه کارآمد است بنابراین می‌طلبد این امر فرهنگ سازی شود.

مسئول دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه گیلان نیز در دیدار مذکور با اشاره به تدوین طرح راهبری در این دانشگاه گفت: بیشترین برنامه‌ها در راستای برگزاری نمازهای جماعت و تبلیغ در سطح مساجد است.

حجت الاسلام هادی بصیری از تشکیل شبکه مبلغین در دانشگاه گیلان خبر داد و افزود: گروه معارف در دانشگاه گیلان فعال است و به عنوان یک فرصت زیر نظر نهاد دفتر مقام معظم رهبری در این دانشگاه فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه حمایت از کرسی‌های آزاداندیشی جزو برنامه‌های دانشگاه گیلان است، تصریح کرد: در حوزه توانمندسازی استادان نیز همایش‌های مختلفی مانند ضیافت اندیشه در حوزه اعتقادی و دینی برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.