صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / اصول ایمنی فراتر از یک اولویت است
اصول ایمنی فراتر از یک اولویت است

اصول ایمنی فراتر از یک اولویت است

رئیس انجمن نفت ایران گفت: امروزه بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌یی) فراتر از یک اولویت برای سازمان‌هاست و به یکی از ارزش‌های بنیادین تبدیل شده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, مهدی میرمعزی صبح امروز (دوشنبه، نهم اردیبهشت‌ماه) در کارگروه کارشناسان شورای جهانی نفت (WPC) در محل هتل پارسیان آزادی، اظهار کرد: اصول ایمنی باید فراتر از یک اولویت باشد و افزون بر تبدیل شدن به ارزشی بنیادین، مبنای همه تصمیم‌های سازمانی شود.
وی تأکید کرد: سازمان‌ها باید در تعیین راهبرد خود، بر پیوند دادن عناصر پایداری، از جمله اچ‌اس‌یی، با فرآیند اصلی تولید خود، متمرکز شوند.
رئیس انجمن نفت ایران افزود: نهادیه کردن اصول اچ‌اس‌یی از لحاظ اخلاقی و حرفه‌ای ضروری است، ضمن اینکه از جنبه اقتصادی نیز بسیار مهم است، زیرا رفتار غیرمسئولانه در این زمینه می‌تواند چهره سازمان را مخدوش کند و عواقب این مسئله ممکن است ده‌ها سال باقی بماند.
معزی پور تأکید کرد: سازمان‌ها افزون بر نهادینه کردن اصول اچ‌اس‌یی در سازمان خود، باید به گسترش آن میان همکاران و جامعه اهمیت دهند.
وی با اشاره به اینکه شورای جهانی نفت (WPC) نخستین کارگروه از دوره‌های اچ‌اس‌یی خود را در ایران برگزار می‌کند، اظهار کرد: خروجی نهایی همه کارگاه‌های این دوره در کنفرانس جهانی این نهاد در سال ۲۰۲۰ میلادی ارائه خواهند شد.

همچنین مطالعه کنید:

درخواست “صدور کارت سوخت” تا اردیبهشت اینترنتی می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهدی سید هاشمی؛ مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.