صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / مجلس در کنار دولت می‌ایستد که بتواند بر مشکلات اقتصادی فائق آید

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس:

مجلس در کنار دولت می‌ایستد که بتواند بر مشکلات اقتصادی فائق آید

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مجاهدت در عرصه علمی، کمک به حل مشکلات اقتصادی است و تلاش ما درون دانشگاه‌ها می‌تواند برای حل مشکلات کشور کمک کند.

محمدرضا پورابراهیمی

به گزارش کسب و کار نیوز، محمدرضا پورابراهیمی در آیین تجلیل از معماران در روز معمار در دانشگاه فنی و حرفه‌ای کرمان با بیان اینکه دانشگاه‌های ما در حوزه‌های فنی به خوبی ورود کرده‌اند و ظرفیتی برای استان ایجاد شده که از توانمندی آنها استفاده کنیم ادامه داد: دانشگاه فنی و حرفه ای به دلیل نقشی که در حوزه اجرا دارند نقش ویژه ای را می تواند ایفا کنند و انتظار هم است از این ظرفیت ها بهره گیری شود.

پورابراهیمی به حوزه مباحث اقتصادی کشور پرداخت و گفت: تمام تلاش دشمن این است که ما را با مشکل مواجه کند، در حوزه اقتصادی شرایطی ایجاد کردند که عملیات اجرایی در کشور ما متوقف شود و مباحث کلان ما با مشکل مواجه شود.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس از اقدامات اخیر مجلس برای مواجهه با اقدامات اخیر امریکا یاد کرد و بیان کرد: ادبیات قلدرمابانه آمریکا علی رغم ایجاد فضای روانی در دنیا، مورد نفرت کشورها قرار دارد.

وی مقاومت و پایداری جمهوری اسلامی در برابر استکبار را نام برد و خاطرنشان کرد: آمریکا در بحث تحریم اشتباه کردند و فکر می کنند می توانند ما را متوقف کنند.

پورابراهیمی با تاکید بر اینکه ما در مقطع خاصی قرار داریم  امروز مجاهدت در عرصه علمی، کمک به حل مشکلات اقتصادی است و تلاش ما درون دانشگاه ها می تواند برای حل مشکلات کشور کمک کند، بیان کرد: جمهوری اسلامی از اقتدار اقتصادی درونی برخوردار است، البته ادبیات دولت هم باید در شرایط کنونی و برابر با جنگ اقتصادی انطباق پیدا کند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی رویکرد و حمایت خود را اعلام کرده و در کنار دولت می ایستد که بتواند بر مشکلات اقتصادی فائق آید .
 

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.