صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / فدراسیون وزنه‌برداری در انتظار دستور برای برگزاری انتخابات
فدراسیون وزنه‌برداری در انتظار دستور برای برگزاری انتخابات

فدراسیون وزنه‌برداری در انتظار دستور برای برگزاری انتخابات

دبیر فدرسیوان وزنه برداری گفت: صلاحیت مدیریتی ۹ کاندیدای ریاست فدراسیون وزنه برداری تأیید شده و منتظر دستور وزیر ورزش و جوانان برای برگزاری مجمع انتخابات این فدارسیون هستیم.

رقابت های وزنه برداری جام فجر

به گزارش کسب و کار نیوز، محسن بیرانوند با اشاره به در پیش بودن مجمع انتخابات فدارسیون وزنه برداری، اظهارکرد: دوره چهارساله ریاست علی مرادی بر فدراسیون وزنه برداری، روز گذشته (یکشنبه) به پایان رسید و مقدمات برگزاری مجمع انتخابات فدارسیون هم فراهم شده است.

وی از تائید صلاحیت ۹ کاندیدای تصدی ریاست این فدراسیون خبر داد و بابیان اینکه هنوز زمان برگزاری مجمع مشخص نیست، گفت: منتظر دستور وزیر ورزش و جوانان برای برگزاری این مجمع هستیم.

دبیر فدراسیون وزنه برداری در خصوص برگزاری مجامع هیأت‌های استانی نیز عنوان کرد: هیأت تعدادی از استان‌ها با سرپرست اداره می‌شد که تاکنون مجامع انتخاباتی همه آنها را بجز کرمانشاه برگزار کرده‌ایم و رؤسای هیأت این استان‌ها انتخاب شده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به در پیش بودن مسابقات المپیک ۲۰۲۰ ژاپن اشاره کرد و گفت: برای کسب سهمیه حضور در رقابت‌های وزنه برداری المپیک ۲۰۲۰ ورزشکاران این رشته باید در شش رویداد بین‌المللی حضور داشته باشند و امتیاز کسب کنند که تاکنون سه رویداد را پشت سر گذشته‌ایم و در برنامه‌های امسال روی حضور ورزشکارانمان در سه رویداد باقی مانده و کسب سهمیه تمرکز داریم.

بیرانوند همچنین به وضعیت تیم ملی وزنه برداری بانوان ایران هم اشاره‌ای داشت و گفت: امسال برای اولین بار تیم هفت نفره وزنه برداری بانوان در رده بزرگسالان را به مسابقات قهرمانی آسیا در کشور چین اعزام کردیم که هرچند اولین تجربه حضور آنها در چنین مسابقاتی بود، اما خوشبختانه برخی از بانوان ملی پوش ما در بین ۱۰ نفر اول وزنه برداری بانوان آسیا قرار گرفتند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه وزنه برداری بانوان در ایران تازه شروع شده، لذا در همین ابتدای کار انتظار مدال آوری از بانوان وزنه بردار را نداریم.

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری افزود: البته از آنجایی که در وزنه برداری مردان در سطح دنیا زبانزد هستیم، این موضوع کمک می‌کند تا از تجربیات، برنامه‌های تمرینی و اردویی آنها برای رشد وزنه برداری بانوان استفاده کنیم، البته با مدیریت خود بانوان.

وی با تاکید بر اینکه قطعاً در آینده شاهد افتخارآفرینی بانوان وزنه بردار ایرانی در میادین بین المللی و جهانی هستیم، عنوان کرد: ایمان داریم که اگر زمان بدهیم و حمایت کنیم، در آینده نتایج خوبی را از وزنه برداری بانوان خواهیم گرفت.

بیرانوند همچنین از برنامه ریزی برای اعزام بانوان وزنه بردار ملی پوش به رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ خبر داد و گفت: از آنجایی که هنوز وزنه برداری بانوان ما با استاندارد دنیا فاصله دارد، قول مدال آوری در این بخش را نمی‌دهیم، اما فرصتی خواهد بود تا توانایی بانوان وزنه بردار ایرانی و معرفی حجاب ایرانی اسلامی را در ورزش داشته باشیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.