چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / فتحی: جانشین شفر خارجی است/ سرمربی جدید قبل از پایان فصل معرفی می‌شود
فتحی: جانشین شفر خارجی است/ سرمربی جدید قبل از پایان فصل معرفی می‌شود

فتحی: جانشین شفر خارجی است/ سرمربی جدید قبل از پایان فصل معرفی می‌شود

مدیرعامل باشگاه استقلال در توضیح تعلیق فعالیت سرمربی این تیم تاکید کرد نگرانی در این باره وجود ندارد و جانشین شفر تا پایان فصل معرفی خواهد شد. مربی‌ایی که به توصیف فتحی بزرگ و دارای کارنامه‌ای موفقی خواهد بود.

فتحی و شفر

به گزارش کسب و کار نیوز، مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه باشگاه متعلق به شخص نیست گفت: نتایج استقلال در شأن باشگاه نبوده است و این تغییر نیز تصمیم شخصی نیست و یک شبه تصمیم گرفته نشده است. به شفر رسماً ابلاغ شده است که به تمرینات نیاید چون ایشان رسماً تعلیق شده است.

وی درباره عدم ورود شفر به باشگاه و فیلم گرفتن پسرش از این ماجرا و نگرانی شکایت به فیفا گفت: ما مدیران بی‌تجربه‌ای نیستیم. قرارداد سال آینده ایشان مانده است و پایان فصل درباره این موضوع با ایشان صحبت خواهیم کرد.

فتحی تاکید کرد: فرهاد مجیدی از سرمایه‌های استقلال است و می‌تواند سال‌ها روی نیمکت تیم باشد ولی ایشان اعلام کرده که نمی‌خواهد سرمربی باشد و بر این اساس سرمربی جدید تا قبل از پایان فصل معرفی خواهد شد.

وی ادامه داد: قطعاً با شفر پس از پایان فصل درباره قرارداد مذاکره خواهیم کرد. این اطمینان را می‌دهم که گزینه خوب خارجی و دارای کارنامه موفق جانشین شفر خواهد شد.

ادامه دارد….

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.