صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / سپیدرودی که می‌بازد اما امیدوار است!
سپیدرودی که می‌بازد اما امیدوار است!

سپیدرودی که می‌بازد اما امیدوار است!

شرایط سپیدرود رشت در جدول به گونه‌ای است که هنوز می‌تواند برای ماندن در لیگ برتر به خود امیدوار باشد.

دیدار تیم‌های ذوب آهن و سپید رود رشت

به گزارش کسب و کار نیوز، تنها سه هفته تا پایان مسابقات لیگ برتر فوتبال باقی مانده است و شرایط جدول لیگ به گونه‌ای است که در بالای جدول هنوز قهرمان لیگ معلوم نشده است و رقابت داغی برای کسب عنوان قهرمانی وجود دارد. این هیجان و رقابت در پایین جدول نیز وجود دارد. جایی که سپیدرود رشت برای بقا در لیگ برتر می‌جنگند و کنار خود نفت مسجد سلیمان را می‌بیند.

سپیدرود رشت از زمان حضور نادر دست‌نشان به عنوان سرمربی باشگاه و کیومرث بیات به عنوان مدیر عامل، تحولات خوبی داشته است. در زمان فعالیت کیومرث بیات سپیدرود رشت تغییرات مثبتی کرده است و این تیم نتایج بهتری کسب کرده است و هم تزریق منابع مالی برای پیش‌برد کارها انجام شده است. تیم سپیدرود در زمان حضور نادر دست‌نشان دو باخت، یک برد و چهار مساوی به دست آورده است.

شاید نقطه عطف سپیدرود رشت، برد این تیم برابر تراکتورسازی باشد. بردی که شاید با هزاران حرف و حدیث‌های زیادی همراه بود اما انگیزه بسیار بالای به بازیکنان داد و موجب شد هواداران این تیم رشتی، از این پیروزی بسیار خوشحال و هیجان زده بشوند.

بعد از این برد شاگردان نادر دست‌نشان یک تساوی و یک باخت مقابل تیم‌های پارس جنوبی جم و فولاد خوزستان به دست آوردند ولی چراغ امید بازیکنان و هواداران این تیم هنوز خاموش نشده است. در نیمه پایین جدول رقابت‌های لیگ برتر، استقلال خوزستان با ۱۲ امتیاز قعرنشین است و نامزد اصلی سقوط به لیگ یک است اما سپیدرود رشت با ۱۹ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد و بالای خود نفت مسجد سلیمانی را می‌بیند که با ۲۰ امتیاز، چهاردهم است و رقابت سختی برای بقا بین این دو تیم وجود دارد.

هفته آینده سپیدرود رشت مقابل نفت مسجد سلیمان قرار می‌گیرد. نبردی که می‌تواند برای سپیدرود فینال انتهای جدول باشد. با توجه به بازی‌های سخت سپیدرود در دو هفته آخر (هفته بیست و نهم برابر نساجی مازندران و هفته سی‌ام برابر استقلال)، ماهی‌های گیلان می‌توانند با این پیروزی یک گام به بقا در لیگ برتر نزدیک شود و خیال خود را برای ماندن راحت‌تر کند.

باید دید در هفته‌های آینده چه اتفاقی خواهد افتاد و این تیم پر هوادار گیلانی می‌تواند خود را بالاترین سطح فوتبال ایران باقی نگه دارد یا خیر.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.