صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / حمایت سازمان توسعه صنعتی ملل متحد از برنامه‌های اشتغال جهاددانشگاهی
حمایت سازمان توسعه صنعتی ملل متحد از برنامه‌های اشتغال جهاددانشگاهی

در قالب یک بازدید اعلام شد

حمایت سازمان توسعه صنعتی ملل متحد از برنامه‌های اشتغال جهاددانشگاهی

دکتر مارلین باکالی، مدیر بخش پروژه‌های سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (یونیدو) در بازدید از سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی (ستفا) اعلام کرد: یونیدو از برنامه‌های اشتغال جهاد دانشگاهی حمایت می‌کند.

بازدید از ستفا

به گزارش کسب و کار نیوز، در این بازدید که با حضور دکتر محمد صادق بیجندی، رئیس سازمان ستفا و معاون آموزشی جهاد دانشگاهی، دکتر عیسی منصوری، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مهندس مهناز امامدای در محل سازمان ستفا برگزار شد در زمینه انتقال تجربیات سازمان یونیدو در حوزه مشاغل خرد و خانگی تبادل نظر شد.

دکتر محمد صادق بیجندی، رئیس سازمان ستفا و معاون آموزشی جهاد دانشگاهی در این بازدید دستاوردهای جهاد دانشگاهی را بویژه در حوزه اشتغال و کارآفرینی و طرح توسعه الگوی مشاغل خانگی در ۹ استان کشور را تشریح کرد.

دکتر مارلین باکالی، مدیر بخش پروژه‌های یونیدو که بعد از بازدید از طرح‌های مشاغل خانگی از سه استان خراسان رضوی، کردستان و کرمانشاه در این بازدید شرکت کرده بود گفت: در این بازدیدها دستاوردهای طرح توسعه مشاغل خانگی که توسط جهاد دانشگاهی اجرا می‌شود را دیدم و این طرح برایم بسیار شگفت‌انگیز و نو بود.

طبق اعلام روابط عمومی جهاد دانشگاهی، وی بر حمایت از برنامه‌های اشتغال کشور در زمینه توسعه مشاغل خانگی و خرد تاکید کرد و گفت: تجربیات، آموزش‌ها و حمایت‌های خود را متوجه اجرای طرح‌ها و کسب و کارهای خرد و کوچک در ایران خواهیم کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.