صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / از وضعیت بارش و دمای کشور تا افزایش قیمت بلیت مترو و اتوبوس
از وضعیت بارش و دمای کشور تا افزایش قیمت بلیت مترو و اتوبوس

در بسته اخبار اجتماعی ایسنا بخوانید

از وضعیت بارش و دمای کشور تا افزایش قیمت بلیت مترو و اتوبوس

افزایش قیمت بلیت مترو و اتوبوس از امروز، پرسش‌های جنسی کودکان را چگونه پاسخ دهیم، وضعیت بارش و دمای کشور در ماه‌های آینده، آغاز ثبت نام از ساکنان محدوده «زوج و فرد» از هفته جاری و پرداخت افزایش حقوق مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی در انتظار دستور دولت تیتر برخی اخبار امروز اداره اجتماعی ایسنا است.

بسته اخبار اجتماعی

به گزارش کسب و کار نیوز، علیرضا عسگریان در نشست خبری خود که امروز درباره جشن رمضان و ارائه عملکرد کمیته امداد در کمک به هموطنان سیل‌زده برگزار شد، با بیان اینکه پس از جشن نیکوکاری خود را برای جشن رمضان آماده می‌کردیم که سیل آمد و درگیر شدیم، گفت: کمیته امداد پنج برنامه مشخص برای جشن رمضان دارد. اولین برنامه که روی آن متمرکز هستیم، مردمی کردن خیر و احسان در سطح کشور توسط مراکز نیکوکاری است. در حال حاضر ۱۸۵۰ مرکز نیکوکاری وجود دارد که در محله‌ها تشکیل می‌شوند و مبنای آن‌ها مساجد است.

پرداخت بخشی از معوقات فرهنگیان/ درخواست صدور ۵۵ هزار مجوز استخدامی

علی الهیار ترکمن – معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش و جانشین وزیر آموزش و پرورش – در ستاد بزرگداشت هفته معلم، برنامه‌های هفته معلم را اعلام کرد.

به گفته وی، ماهانه ۳۰۰۰ میلیارد تومان حقوق پرداخت می‌شود. در تعطیلات نوروز از محل حساب ذخیره ارزی که دولت برای برخی دستگاه‌ها تصویب کرد و با تنخواهی که فروردین گرفتیم بخشی از مطالبات را پرداخت کردیم. در واقع ۲۶۱  میلیارد تومان از محل ذخیره ارزی و ۵۶۶ میلیارد تومان از محل تنخواه در روز شنبه به ما تخصیص داده شد که بابت معوقات به استان‌ها ابلاغ شده و به حساب افراد رفته است.

وضعیت بارش و دمای کشور در ماه‌های آینده

ایمان بابائیان – رئیس پژوهشکده اقلیم‌شناسی- از نوسانات دمایی طی روزهای باقی‌مانده اردیبهشت خبر داد و گفت: بارش‌های خرداد و تیر ۹۸ در حد نرمال خواهد بود اما پیش‌بینی می‌شود که دمای هوا در خرداد و تیر یک تا دو درجه بیشتر از حد نرمال باشد.

به گفته وی در هفته دوم اردیبهشت میانگین بارش در سطح کشور در محدوده کمتر از نرمال پیش‌بینی می‌شود اما در هفته‌های سوم و چهارم در اغلب مناطق کشور بارش‌ها در حد نرمال خواهد بود البته در همین بازه زمانی در استان‌های حاشیه البرز و شمال غرب کشور میزان بارش‌ها به بیش از حد نرمال گرایش دارد.

تقویت پلیس کوهستان در تفرجگاه‌های پایتخت

سردار کیوان ظهیری – رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ – از حضور پلیس کوهستان و پارک در تفرجگاه‌های پایتخت خبرداد.

وی درباره اجرای طرح امنیت و انضباط اجتماعی در سطح پارک‌ها و کوهستان‌های پایتخت اظهارکرد: یکی از بخش‌های ما در طرح امنیت و انضباط اجتماعی پلیس که از هفته گذشته در سراسر پایتخت به مرحله اجرا درآمده پلیس کوهستان و پارک است. ما در جهت انجام بهتر مأموریت‌ها، این دو یگان را تقویت کردیم تا حضور گسترده‌ای در سطح بوستان‌ها همچنین کوهستان‌های پایتخت داشته باشند.

وضعیت بارش و دمای کشور در ماه‌های آینده

آغاز ثبت نام از ساکنان محدوده «زوج و فرد» از هفته جاری

افزایش قیمت بلیت مترو و اتوبوس از امروز

مهم‌ترین خوردنی‌های ضد التهاب

پرسش‌های جنسی کودکان را چگونه پاسخ دهیم؟

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پیش‌بینی ۲۶ همت درآمد از محل جرایم در بودجه سال ۱۴۰۳ + جدول

به گزارش کسب و کار نیوز ، بر اساس جداول بخش دوم لایحه بودجه سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.