صفحه اصلی / اجتماعی / حوادث و انتظامی / اشتری: آماده مقابله با تحریم‌های سخت‌تر هستیم

اشتری: آماده مقابله با تحریم‌های سخت‌تر هستیم

فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد که این نیرو آمادگی مقابله با تحریم‌های سخت‌تر از سال‌های گذشته را نیز دارد.

سردار اشتری فرمانده ناجا

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار حسین اشتری در استقبال از رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در سومین همایش فرماندهان، رؤسا و مدیران ناجا اظهار کرد: نیروی انتظامی همواره در صف اول تأمین امنیت و وقایع مختلف بوده، بطوریکه در حوادث و رویدادهای مختلف نظری همین حادثه سیل جزو اولین نیروهایی بود که به محل اعزام شد و امدادرسانی به شهروندان را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه پلیس همواره در آماده باش است، گفت: این روزها دشمنان با تحریم به دنبال ضربه زدن به کشور هستند اما این را بدانید که اگر تحریم‌ها، آسیب‌ها و چالش‌ها سخت‌تر از سال‌های گذشته هم باشد باز هم همکاران ما آماده هستند و با اشراف اطلاعاتی و برنامه ریزی باز هم با آن مقابله خواهند کرد.

وی خطاب به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: کما اینکه در سال ۹۶ شاهد بودیم که ما در چه بحران‌هایی توانستیم مأموریت خود را به خوبی انجام دهیم.

فرمانده ناجا در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از حمایت‌های ستاد کل نیروهای مسلح از ناجا گفت: من بارها گفته‌ام که ستاد کل همواره نیروی انتظامی را جزو اولویت‌های خود قرار داده و این نشان می‌دهد که سرلشگر باقری چه اشراف بالایی به مسائل نیروی انتظامی و حتی مسائل داخلی این نیرو دارد، بطوریکه در مسائل اقتصادی داخلی ناجا نیز حمایت‌های ایشان راهگشا بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مهارت‌آموزی ۱.۵ میلیون سرباز تاکنون/ ارائه تسهیلات مالی و شغلی به سربازان ماهر

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار محمدجواد زاده‌کمند درباره فعالیت قرارگاه مهارت آموزی سربازان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.