صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / عذرخواهی نیویورک‌تایمز از انتشار “کاریکاتوری ضد یهودی”
عذرخواهی نیویورک‌تایمز از انتشار “کاریکاتوری ضد یهودی”

عذرخواهی نیویورک‌تایمز از انتشار “کاریکاتوری ضد یهودی”

روزنامه نیویورک تایمز بابت انتشار کاریکاتوری سیاسی در بخش تحلیل و گزارش خود که شامل "فاکتورهایی ضد یهود" بود، عذرخواهی کرد.

کاریکاتور نیویورک‌تایمز

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از پایگاه خبری هیل، این تصویر که در نسخه بین‌الملل پنجشنبه روزنامه نیویورک تایمز منتشر شد، نشان می‌دهد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل یک سگ راهنماست که ستاره داوود بر قلاده‌اش بسته شده و دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا را که عینک سیاه بر چشم و کیپا بر سر دارد، راهنمایی می‌کند.

این روزنامه در توئیتی نوشت: این تصویر تهاجمی بود و خطای قضاوت برای انتشار آن بود. این تصویر توسط سندیکا و سرویس اخبار نیویورک تایمز تهیه شد که از آن زمان حذف شده است.

این کاریکاتور بلافاصله توسط کاربران رسانه‌های اجتماعی مورد انتقاد قرار گرفت.

امام محمد توحیدی، مدافع صلح مسلمانان در استرالیا این کاریکاتور را در توئیتر مورد محکومیت قرار داد و گفت که این یک دستورکار داعشی است.

وی در توئیت خود نوشت: اگر می‌خواهید بدانید البغدادی چه نوع تصویری بر دیوارش می‌آویزد، به کاریکاتور نیویورک تایمز نگاه کنید که مردم یهود را همچون سگ به تصویر کشیده است. در متون شبه نظامیان افراطی، مردم یهود را بازماندگان و نوادگان خوک‌ها، میمون‌ها و سگ‌ها می‌دانند. شرم آور است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.