صفحه اصلی / استان ها / چهارمحال و بختیاری / ضرورت بهره‌گیری از تجربیات چهل سال نخست انقلاب در تحقق اهداف

سعید جلیلی تاکید کرد

ضرورت بهره‌گیری از تجربیات چهل سال نخست انقلاب در تحقق اهداف

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی بهره‌گیری از تجربیات چهل سال نخست انقلاب را در تحقق اهداف انقلاب ضروری دانست و گفت: هر فردی در انقلاب باید با شناخت وظیفه به اندازه وسع خود برای پیشبرد اهداف انقلاب قدم بردارد.

به گزارش کسب و کار نیوز – منطقه چهارمحال و بختیاری، سعید جلیلی هشتم اردیبهشت در همایش تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب، با اشاره به اینکه باید برنامه‌ریزی مشخصی برای ادامه راه انقلاب در نظر گرفت و پیشگویی مسیر مشخصی را تدوین نمی‌کند، اظهار کرد: بیانیه رهبر انقلاب چراغ راه سال‌های آینده انقلاب است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه ما باید با یک هدف مشخص حرکت کنیم، افزود: کسانی که به دنبال پیشگویی برای آینده انقلاب هستند باید با دلیل و برهان سخن بگویند.

وی با تأکید بر اینکه افراد و گروه‌های مختلف باید جهت‌گیری خود نسبت به انقلاب را مشخص کنند، اظهار کرد: دغدغه‌مندان و فعالان انقلابی همواره در نگاه و اندیشه بر حمایت از انقلاب کوشیده‌اند.

جلیلی ایمان و عمل صالح را ویژگی‌های ارزشمند انقلاب اسلامی خواند و تصریح کرد: تربیت جوانان مؤمن و متعهد ضامن پایداری انقلاب و حرکت رو به جلوی آن است.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی بهره‌گیری از تجربیات چهل سال نخست انقلاب را در تحقق اهداف انقلاب ضروری دانست و خاطرنشان کرد: هر فردی در انقلاب باید با شناخت وظیفه به اندازه وسع خود برای پیشبرد اهداف انقلاب قدم بردارد.

جلیلی با اشاره به اینکه باید اولویت انقلاب در دهه پنجم اصلاح نقایص گذشته باشد، تأکید کرد: اگر در این سال‌ها برخی‌ها راه اشتباهی رفته‌اند باید آن‌ها را یاری کرد تا از راه نادرست خارج شوند و به مسیر درست برگردند.

وی با بیان اینکه باید دلایل استواری و پایداری انقلاب در چهل سال گذشته به درستی تبیین شود، اظهار کرد: بیانیه گام دوم رهبر انقلاب در تمام مسائل نقشه راه انقلاب را مشخص کرده و باید جزئیات این بیانیه در همه مسائل بیان شود.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با تأکید بر اینکه باید مردم را از انتخاب انقلاب اسلامی اطمینان دهیم، خاطرنشان کرد: باید به درخواست‌ها و دغدغه‌های مردم پاسخ درستی داده شود تا مبادا شاهد ایجاد شکاف در جامعه باشیم.

وی با اشاره به اینکه همه ما باید بر اساس فرمان آتش به اختیار رهبر انقلاب در تداوم راه انقلاب نقش‌آفرین باشیم، اظهار کرد: ما باید در هر جایگاهی که هستیم برای انقلاب مؤثر باشیم و حرکت فرهنگی خود را تبیین کنیم.

جلیلی حرکت مردم و مسئولین در راستای تفکر انقلابی را لازمه پیروزی در سال‌های آینده خواند و تصریح کرد: فرصت‌ها و زمینه‌های بسیاری در انقلاب پایه‌ریزی شده است که باید از نیروهای انقلاب و فرصت‌های ایجاد شده نهایت بهره را ببریم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

چهارمحال و بختیاری

نظارت بر فعالیت واحدهای پذیرایی بین‌راهی افزایش می‌یابد

به‌گزارش کسب و کار نیوز به‌ نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.