صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / شورای نظارت بر صداوسیما هفته آینده مباحث پیرامون «۹۰» را بررسی می‌کند
شورای نظارت بر صداوسیما هفته آینده مباحث پیرامون «۹۰» را بررسی می‌کند

قاضی‌زاده هاشمی:

شورای نظارت بر صداوسیما هفته آینده مباحث پیرامون «۹۰» را بررسی می‌کند

یک عضو شورای نظارت بر صداوسیما از بررسی مباحث پیرامون برنامه «۹۰» در جلسه هفته آینده این شورا خبر داد.

شورای نظارت بر صداوسیما

سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: شورای نظارت بر صداوسیما هفته آینده جلسه‌ای را برای بررسی مباحث پیرامون ۹۰ برگزار خواهد کرد که از آقای میرباقری معاون سیما و آقای فروغی مدیر شبکه سه دعوت به عمل آمده است.

وی با این توضیح مجدد که شورای نظارت فردا جلسه ندارد، گفت: جلسات ما دو هفته یک بار برگزار می‌شود کما اینکه فردا هم نمایندگان عضو ناظر در شورا به دلیل حضور در حوزه‌های انتخابیه خود نمی‌توانند در جلسه شرکت کنند لذا به دبیرخانه شورا اطلاع داده شده که قرار است مباحث پیرامون ۹۰ در جلسه هفته آینده بررسی شود و خواسته شده که از آقای میرباقری و فروغی هم دعوت به عمل آید. قطعاً با هماهنگی‌های دبیرخانه، این جلسه برگزار می‌شود.

این عضو شورای نظارت بر صداوسیما درباره بررسی مباحث مربوط به برنامه «برنده‌باش» بعد از فتوای آیت‌الله مکارم شیرازی پیرامون این برنامه گفت: موضوع مربوط به درآمدها و نحوه کسب آن و همچنین هزینه‌ها، برنامه‌ها، اسپانسر و تبلیغات در حوزه بازرگانی می‌گنجد که برنامه‌ای همچون «برنده‌باش» و «ستاره مربع‌ها» هم در این حیطه است.

وی افزود: در این باره باید آقای مهدوی‌مهر معاون اداری مالی سازمان و آقای شهریاری مدیرکل بازرگانی سازمان در جلسه شورا حضور پیدا کرده و توضیحات لازم را ارائه کنند. این موضوع نیز در دستور کار شورا قرار دارد که در هفته‌های بعد مورد بررسی قرار می‌گیرد.

قاضی‌زاده در پایان توضیح داد که برنامه‌های مشارکتی با رویکرد جذب منابع مالی در حوزه مالی و اداری سازمان صداوسیما است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.