صفحه اصلی / استان ها / سیستان و بلوچستان / تیم‌های امدادی بستر برگشت سیل‌زدگان به محل سکونت‌شان را فراهم کنند
تیم‌های امدادی بستر برگشت سیل‌زدگان به محل سکونت‌شان را فراهم کنند

مشاور وزیر بهداشت:

تیم‌های امدادی بستر برگشت سیل‌زدگان به محل سکونت‌شان را فراهم کنند

مشاور وزیر بهداشت با حضور در مناطق سیل‌زده سیستان گفت؛ ارتقاء سطح سلامت محیط و کنترل بیماری‌ها از مأموریت‌های وزارت بهداشت در مواجهه با بحران‌هاست.

دکتر محمد اسماعیل مطلق

به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر محمداسماعیل مطلق افزود: اجرای دقیق کارکردهای مدیریتی و تخصصی، جهت ارتقاء سطح سلامت محیط ضمن دفع مرتب زباله‌ها و ایجاد شرایط بهداشتی وکنترل بیماری‌ها در مناطق سیل‌زده مورد انتظار نظام سلامت است.

وی ضمن تقدیر از خدمات دانشگاه زابل و همچنین حمایت‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان خاطرنشان کرد: تیم‌های امدادی باید تلاش کنند تا هر چه سریع‌تر بستر برگشت به محل سکونت سیل‌زدگان فراهم شود.

مطلق تصریح کرد: یکی از راه‌های پیشگیری از مسمومیت‌های غذایی در شرایط بحران استفاده از غذای گرم است که لازم است تیم‌های امداد به این نکته واقف باشند.

دکتر سیدمهدی طباطبایی -رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز از آمادگی این دانشگاه به منظور همکاری و همراهی در همه امور با دانشگاه‌های استان خبر داد و افزود: از همان ساعات اولیه بحران سیل، تیم‌های مدیربت بحران، سلامت محیط، بیماری‌ها واورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به تیم‌های سلامت دانشگاه زابل ملحق شدند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, داوود شاقوزایی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.