صفحه اصلی / استان ها / چهارمحال و بختیاری / انهدام باند سارقان میلیاردی مغازه در چهارمحال و بختیاری

انهدام باند سارقان میلیاردی مغازه در چهارمحال و بختیاری

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از انهدام باند سه نفره سارقان میلیاردی مغازه در شهرستان شهرکرد خبر داد.

انهدام باند سارقان زورگیر

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار غلامعباس غلامزاده در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر وقوع دو فقره سرقت مغازه در سطح شهرستان شهرکرد مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان پیگیری‌های جدی و مسئولانه خود را آغاز کردند.

وی به تحقیقات گسترده و تخصصی مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان اشاره کرد و گفت: پلیس با تحلیل داده‌های به دست آمده رد پای سه سارق غیر بومی، ساکن استان‌های همجوار را در وقوع این جرم کشف کرد.

سردار غلامزاده با اشاره به اخذ نیابت قضائی و هماهنگی‌های لازم با رده‌های همتراز در استان هدف، خاطرنشان کرد: مأموران پس از شناسایی کامل سه متهم و مخفیگاه آنان طی عملیاتی جداگانه آن‌ها را دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل کردند.

وی با بیان اینکه سارقان دستگیر شده در اظهارات اولیه خود منکر ارتکاب هرگونه جرمی شده بودند، تصریح کرد: سارقان در تحقیقات تکمیلی به دو فقره سرقت مغازه موبایل فروشی شامل ۴۰ دستگاه تلفن همراه در شهرستان شهرکرد اعتراف کردند.

این مسئول انتظامی به شیوه‌های خاص، متفاوت و مقطعی این باند در وقوع سرقت‌ها اشاره و عنوان کرد: ارزش ریالی اموال سرقت شده برابر نظر کارشناسان امر ۳ میلیارد ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی استان از تکمیل پرونده و معرفی مجرمان به مرجع قضائی خبرداد و با هشدار به عموم شهروندان گفت: با تجهیز اماکن و منازل خود به سیستم‌های ایمنی و رعایت توصیه‌های پلیس دست فرصت طلبان در این حوزه را کوتاه کنید.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

چهارمحال و بختیاری

نظارت بر فعالیت واحدهای پذیرایی بین‌راهی افزایش می‌یابد

به‌گزارش کسب و کار نیوز به‌ نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.