صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / مغفول ماندن معرفی الگوهای فداکاری در شبکه‌های اجتماعی
مغفول ماندن معرفی الگوهای فداکاری در شبکه‌های اجتماعی

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کشور انتقاد کرد

مغفول ماندن معرفی الگوهای فداکاری در شبکه‌های اجتماعی

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی معرفی الگوهای فداکاری را از جمله اهداف و سیاست‌های دبیرخانه برگزاری آئین اعطای تندیس ملی فداکاری دانشجویان دانست و گفت: متأسفانه این هدف از دید شبکه‌های اجتماعی دور مانده است.

تندیس فداکاری

به گزارش کسب و کار نیوز، عیسی علیزاده در مراسم تقدیر از نمایندگان سازمان‌ها و نهادهای مشارکت‌کننده در برگزاری آئین اعطای تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران و همکاران فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران با بیان این‌که دو مسأله است که جشنواره اعطای تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران را از دیگر برنامه‌ها و موضوعات فرهنگی متمایز می‌کند، اظهار کرد: نخست مقدس و ارزشی بودن آن در کنار موضوعات مختلف فرهنگی چون آموزش، پژوهش و گردشگری و … است و نکته دوم شکل برگزاری این جشنواره است که تقریباً بیشتر نهادهای مرتبط با موضوع فداکاری، در آن مشارکت دارند.

وی ادامه داد: یکی از اجزا و ویژگی‌های فداکاری گمنامی آن است و نباید به‌واسطه تعبیر برخی موضوعات در دامن تظاهر و خودنمایی‌ها بیفتیم، چون اساس فداکاری در گمنامی است از این‌رو این موضوع، تحقیق دبیرخانه را در شناسایی افراد دو چندان می‌کند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کشور خاطرنشان کرد: بهتر است برگزیدگان دوره‌های پیشین به‌صورت افتخاری در هیئت داوران شرکت داده شوند تا از نظرات آن‌ها در تصمیم‌گیری‌ها بهره برد.

علیزاده افزود: با توجه به شرایط به‌وجود آمده در نتیجه حادثه سیل اخیر و پذیرش اجتماعی آن پیشنهاد می‌شود در نهمین آئین به فعالیت‌های فداکارانه مرتبط با مناطق سیل زده، توجه ویژه‌ای شود.

وی یادآور شد: با توجه به برگزاری هشت دوره از این آئین، زمان آن رسیده که در راستای آموزش موضوع فداکاری، به فکر جریان‌سازی باشیم و نوآوری‌های اجتماعی را در ساماندهی فعالیت فداکارانه به‌کار بندیم که در این راستا دبیرخانه باید متولی خدمات اجتماعی انسان‌دوستانه باشد.

در این مراسم که با حضور دکتر «طباطبایی» رئیس سازمان جهاد دانشگاهی تهران و دکتر «رحیمیان» رئیس شورای سیاستگذاری این آئین برگزار شد از نمایندگان سازمان‌ها و نهادهای مشارکت‌کننده در برگزاری آئین اعطای تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران و همکاران فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران تقدیر شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.