صفحه اصلی / اجتماعی / زنان و خانواده / مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران از ایسنا بازدید کرد
مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران از ایسنا بازدید کرد

مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران از ایسنا بازدید کرد

مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران به مناسبت فرارسیدن هفته کار و کارگر از خبرگزاری دانشجویان ایران بازدید کرد.

ناهید حیدری - مدیرکل تامین‌اجتماعی غرب تهران بزرگ

به گزارش کسب و کار نیوز بازدید کرد و ضمن حضور در تحریریه اجتماعی، به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد که مشروح آن در روزهای آتی منتشر خواهد شد.

در این بازدید شفیعی، رئیس اداره نامنویسی و حساب‌های انفرادی، ورنوس، رئیس اداره نظارت و ارزشیابی، محمدی، رئیس اداره حراست، صمدنژاد، رئیس اداره مستمری‌ها، نامداری، رئیس اداره وصول حق بیمه و عرب سرخی، رئیس ادراه روابط عمومی این اداره کل وی را همراهی کردند.

مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران ضمن گرامیداشت هفته کاروکارگر اظهار کرد: فلسفه وجودی سازمان تامین اجتماعی رفع دغدغه‌های نیروی کار و ایجاد امنیت اجتماعی است تا بتوانند با فراغت و آسودگی خاطر ارائه خدمت کرده و بهره وری عملکردی خود را ارتقاء دهند.

وی افزود: همواره در کنار کاروکارگر بوده‌ایم. امسال از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان «رونق تولید» نامگذاری شده است و از آنجا که تامین اجتماعی یکی از ابزارهای رونق تولید است در راستای تامین امنیت خاطر نیروهای مولد تلاش می‌کند.

حیدری با بیان اینکه وظیفه تامین اجتماعی است که اگر کارگاهی کارگری دارد وی را تحت پوشش قرار داده و با خدمات بلند و کوتاه مدت آسایش را برایش به ارمغان بیاورد گفت: این امر موجبات افزایش بهره‌وری و رونق تولید را فراهم می‌کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«نبض» زندگی «معلولان» کُند می‌زند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا،«قانون حمایت از حقوق معلولان» مصوب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.